امام جمعه رفسنجان:

نگاه به حمایت غرب باید بریده شود

  • شناسه خبر: 161450
نگاه به حمایت غرب باید بریده شود

امام جمعه رفسنجان گفت: نگاه به حمایت غرب باید بریده شود غرب به اقتصاد ما کمک نکرده و نمی کند مسئولان ما باید این موضوع را از ذهن خود ببرند.

خانه » سیاسی » نگاه به حمایت غرب باید بریده شود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین و با اشاره به حوادث ناشی از سیل اخیر در کشور اظهار داشت: عملکردهای بد نعمات را تبدیل به نقمات می کند اگر این هزینه ی خسارات را صرف زیر ساختها میکردید بسیار کمتر میشد، تا کی باید آزمون و خطا داشته باشیم و شاهد اینهمه مصیبت در کشورمان باشیم دولت باید جدی وارد شود.
وی افزود: رئیس دستگاه قضا دستور دادند که با خطاها برخورد شود لازم است یک جا باید جلوی کار گرفته شود، بهرحال اینهمه خسارات اگر مقداری کمک بلاعوض داده شود خوب است اما آن کسی که همه داشته اش رفته دیگر قابل جبران نیست.
رمضانی پور گفت: در جریان سیل گلستان استاندار گلستان عزل شد و اقدام خوبی بود ، مسئولانی دیگری هستند که کوتاهی کردند که قطعا دستگاه قضا بررسی می کند، ضرورت دارد که زیر ساختهای لازم درنظر گرفته شود، همه ی بودجه صرف هزینه های جاری نشود.
امام جمعه رفسنجان ضمن قدردانی از تلاش خدمت گزارانی که در میدان مساعدت به مردم وارد شدند بیان داشت: رهبر انقلاب در ساعات اولیه نمایندگان خود را فرستادند و مامور کردند که به مردم توجه شود و نیروهای مسلح را ماموریت فوق العاده دادند این یعنی یک جای کار می لنگد سابقه ی چنین دستوری نبوده است.
وی تصریح کرد: فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در وسط میدان حضور پیدا کردند ، نیروهای امداد هلال احمر از لحظات اولیه پای کار امدند کمیته امداد و نیروهای مردمی به کمک امدند، بد به حال مسئولانی که وظیفه داشتند اما به گوشه ای خزیدند برای خوش گذرانی باید فردای قیامت پاسخ دهند که چرا در همان لحظات اولیه حضور نداشتند تادلگرمی به مردم باشد حق این بود که انجام نشد.
رمضانی پور گفت: موکب ها و جوانان شهرمان و گروه های متعد اعلام امادگی کردند برای خدمت رسانی و حضور در مناطق سیل زده که در صورت لزوم اعزام می شوند.
خطیب جمعه رفسنجان با تبریک روز بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: بعثت سرآغاز زندگی نوین اسلامی و حیات جدید برای بشر بود که امروز هم جاری و ساری است.
وی در ادامه با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه سالروز تولد جمهوری اسلامی بیان داشت: در چنین روزی مرم پای صندوق های رای آمدند و به جمهوری اسلامی رای آری داند و جمهوری با ۹۸ درص آرای مردم تاسیس شد مردم موسس آن و حافظ و وفادار به ان هستند امروز هم جوانان بیشتر از جوانان ان روز مدافع ارش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: بیاینه گام دوم رهبر حکیم انقلاب در تحقق شعار سال باید ملاحظه شود از تهدیدات دشمن نترسیم ، با از بین بردن ضعف مدیریتی امکان رونق تولید فراهم می شود ، با ایجاد تولید و سرمایه گذاری های جدید و ایجاد اشتغال پایدار رضایت کارگران و کارفرمایان حاصل شود.
وی خاطر نشان کرد: نگاه به حمایت غرب باید بریده شود غرب به اقتصاد ما کمک نکرده و نمی کند مسئولان ما باید این موضوع را از ذهن خود ببرند.
وی تصریح کرد: ظرفیت های استان بالاست در کشاورزی که صنعت بزرگی است جانانه وارد شوید از کارشناسان جهاد کشاورزی استفاده کنید قرار شده است مجوزها ظرف یک هفته در استان داده شود . آن دسته از مسئولانی که تعلل می کنند در دادن مجوزها باید جانانه برخورد شود.
رمضانی پور گفت: مدیران در شهرستان ترتیبی اتخاذ کنند که کارشناسان موثر ادارات در روزهای آغاز سال مرخصی نروند یا جایگزین بگذارند تا کار مردم بر زمین نماند.

وی بیان داشت: کشت گلخانه بسیار پرسود و موثر و جایگزین لازم برای باغات پسته است، اگر تصفیه فاضلاب در شهرستان راه اندازی شود بیش از ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه می تواند آب تصفیه کند که می تواند کارایی بالایی داشته باشد .

خطیب جمعه رفسنجان گفت: اگر کارمندان، مسئولان یا شرکت ها یک روز از حقوق خودتان را بگذارید برای سیل زدگان دریایی از کمک های شما مردم می شود، دستگاههای مجاز جمع اوری کمک ها شامل سپاه و پایگاههای مقاومت ،هلال احمر و کمیته امداد چادر های خود را در سطح شهر مستقر نموده و حساب هایی نیز اعلام شده برای جمع آوری کمک ها.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان