رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان مطرح کرد؛

شهروندان نسبت به دوربین های نظارتی در سطح شهر بی تفاوت نباشند

  • شناسه خبر: 161418
شهروندان نسبت به دوربین های نظارتی در سطح شهر بی تفاوت نباشند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان گفت: ۹ الی ۱۱ دوربین تصویری در نقاط مختلف شهر نصب شده است که تخلفات رانندگی را رصد می کنند مردم نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

خانه » اجتماعی » شهروندان نسبت به دوربین های نظارتی در سطح شهر بی تفاوت نباشند

سرهنگ علی اکبر سنجری در گفتگو با خانه خشتی با اشاره به تلاش نیروهای پلیس در کنترل حوادث در ایام نوروز اظهار داشت : امیدواریم با آموزش قانون و مقررات در سال جدید شاهد حوادث کمتری در شهرستان باشیم اگر مردم به قوانین احترام بگذارند ثمرات آن به خود آنها بر می گردد .

وی بیان داشت :با زحمات همه همکارانمان در راهنمایی و رانندگی ، همکاری مردم و شهرداری در سال ۹۷ در کل کشور رتبه اول و بین استانها رتبه سوم را کسب کردیم .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان تصریح کرد :اصلاح و ساماندهی خیابان امام هم در زیبایی چهره شهر و هم در کاهش تصادفات جرحی و فوتی نقش مهمی داشت که توسط شهردار انجام گرفت .

وی به خدمات ارزنده شهرداری برای مردم اشاره کرد و افزود : ۹ تا ۱۱ دوربین تصویری در نقاط مختلف شهر نصب شده است که تخلفات را رصد می کنند،مردم نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

سنجری به ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و عنوان داشت:طرح ساماندهی سرویس مدارس از اوایل مهر ماه سال ۹۷ اجرایی شد و بعضا در جاهایی هنوز مشاهده می کنیم که بعضی از افراد بدون برچسب فعالیت می کنند ایرادی که این طرح داشت این بود که اکثر رانندگان گواهینامه پایه سوم داشتند و بعضی ها مراجعه کردند که خانم های سرپرست خانوار بودند و مجوز دوماهه به آنها تا اخذ گواهینامه داده شد تقریبا اکثر افراد مراجعه کننده ساماندهی شدند .

وی ادامه داد :متاسفانه مدیران مدارس و خانواده ها از این طرح حمایت نکردند، قریب ۴۰ تا ۵۰ درصد سرویس مدارس ساماندهی شده اند، این طرح در سال ۹۸ ادامه خواهد داشت .

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
دوربین های نظارتی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان نوروز98
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کامران بهمنی

    با سلام احترام از شماه یک تقاطع دارم که کمک کنید جناب سرهنگ علی اکبر سنجری شما به من کمک کنید با تشکر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان