در دیدار نوروزی هیئت تحریریه خانه خشتی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح شد:

با مردم و در کنار مردم بودن خصوصیت بارز رسانه خانه خشتی

  • شناسه خبر: 161404
با مردم و در کنار مردم بودن خصوصیت بارز رسانه خانه خشتی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت :با مردم و در کنار مردم بودن خصوصیت بارز رسانه خانه خشتی است مردم صدای صداقت را از رسانه می شنوند یا تصویر صداقت را می بینند.

خانه » اجتماعی » با مردم و در کنار مردم بودن خصوصیت بارز رسانه خانه خشتی

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی در دیدار نوروزی هیئت تحریریه پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی با بیان اینکه رسانه ها باید به موضوعاتی که حقیقت و نیاز جامعه است بپردازند اظهار داشت :نمایش اعتکاف امسال در رفسنجان هم نمایشی از کار فرهنگی بود و هم موجب برانگیختن حس بازدارندگی شد و همچنین فضای شهر بیمه شد، به خصوص نسل جوان که در این امر سنگ تمام گذاشتند.
وی بیان داشت :انعکاس مراسماتی چون اعتکاف یک رسانه پر تلاش و جهادی را می طلبد که شما چنین روحیه و مطابق با ارزش های نظام را دارید.
حجت الاسلام حسنی ضمن آرزوی موفقیت برای رسانه های رفسنجان بخصوص خانه خشتی تصریح کرد : رونق خبرهای شفاف ، راست و درست از جهات فرهنگی و اجتماعی برای کمک به فرهنگ جامعه لازم است ..
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان با ابراز همدردی باهم وطنانی که در گیر سیل هستند افزود :امروز روزی است که چهره دوگانه ای از متولیان امر رسانه در شبکه های مختلف و فضاهای متعدد دیده می شود اما سفارش مقام معظم رهبری در رابطه با بحث رسانه و خدمتی که رسانه پویا و ارزشی می تواند به جامعه برساند، تکلیفی را برای ما روشن کرده است و امروز که ما در سال رونق تولید قرار گرفتیم امیدوار هستیم که این موضوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
وی با مردم و در کنار مردم بودن را خصوصیت بارز رسانه خانه خشتی قلمداد کرد و گفت : مردم صدای صداقت را از رسانه می شنوند یا تصویر صداقت را می بینند.
حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد :وقتی فضای رسانه ها را بررسی می کنیم، مردم رسانه هایی که به امر صداقت می پردازند به آن بیشتر توجه می کنند وبا توجه به سواد رسانه ای، مردم به دنبال حقیقت هستند.

برچسب ها:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان هیئت تحریریه خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان