در دیدار نوروزی هیئت تحریریه خانه خشتی با امام جمعه رفسنجان مطرح شد:

رونق تولید نیازمند سوز مدیریتی است

  • شناسه خبر: 161396
رونق تولید نیازمند سوز مدیریتی است

امام جمعه رفسنجان گفت:اگر بخواهیم رونق تولید که خواسته به حق رهبری است محقق شود باید سوز مدیریتی ایجاد شود تمام مدیرانی که در بخش اقتصادی فعالیت می کنند باید دلسوز و سوز مدیریتی داشته باشند اگر چنین باشد در شهر ما حرکت اقتصادی ایجاد می شود.

خانه » اجتماعی » رونق تولید نیازمند سوز مدیریتی است

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پور در دیدار نوروزی هیئت تحریریه پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی با اشاره به شعار سال “رونق تولید ” بر حمایت از کالای ایرانی و تولید تاکید داشت و اظهار داشت :جای تاسف دارد که دولتمردان ما و دستگاه های مسئول در زمینه تولید کار جهادی انجام نداده اند.
وی بیان داشت :حفظ اشتغال و کاهش تورم کار رهبری نیست و در حیطه مسئولیت ایشان نیست ،زمانیکه مقام معظم رهبری در چنین مواردی چون اشتغال و تولید ورود پیدا می کنند نشان از اهمیت موضوع و کم کاری مسئولین اجرایی است .
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :بحث اقتصاد کشور را دشمن نشانه رفته است و تحریمی هم نبوده که دشمن بر ما تحمیل نکرده باشد در حالیکه دنیا به ما نیاز دارد، امنیت منطقه در گرو موجودیت ایران است اگر بنا باشد دشمن برخی تحریم هایی چون تحریم دریایی و هوایی را تشدید کند ایران عکس العمل از خود نشان خواهد داد .
وی افزود :ما صدها فرآورده از نفت خام می توانیم ایجاد کنیم ولی متاسفانه امروز خام فروش شده ایم و این ظرفیت در طول ۴۰ سال به طور کامل ایجاد نشده است .
رمضانی پور به توانمندی بسیار بالای قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره داشت و گفت :پروژه پالایشگاه خلیج فارس در بندرعباس ایجاد شده است و ما را از بنزین و واردات بنزین بی نیاز کرده است .
وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید از همه ظرفیتها استفاده کنیم عنوان داشت :مجلس شورای اسلامی در قبال خباثت های آمریکا چند تا لایحه تصویب کرده است؟ در حالیکه دشمن ۲۲۶ طرح تحریمی برای ایران تصویب نموده است چرا مجلس ما در چنین مواردی و همچنین در مقابل کانال مالی که ایجاد شده است واکنش نشان نداده است .
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد :کانال مالی ،توهین و حقارت به ملت ایران است در حالیکه مسئولین در برابرش ساکت نشستند، اگر دولت و مجلس ایمان و اعتقاد به توان داخل داشته باشند رونق تولید حاصل می شود و حفظ اشتغال و کاهش تورم را در جامعه شاهد خواهیم بود .
وی بیان داشت :ورود مس به صنایح پایین دستی باعث رونق اشتغال می شود و این خواسته ماهاست .
حجت الاسلام رمضانی پور تاکید داشت :در رفسنجان به صنعتگر بهاء داده نمی شود ،تشکیل کارگروه توسط معاون اقتصادی استانداری در کاهش پروسه کار اداری در اخذ مجوزها اگر صورت گیرد باعث رونق سرمایه گذاری در رفسنجان می شود .
وی یادآور شد :اگر بخواهیم رونق تولید که خواسته به حق رهبری است محقق شود باید سوز مدیریتی ایجاد شود تمام مدیرانی که در بخش اقتصادی فعالیت می کنند باید دلسوز و سوز مدیریتی داشته باشند اگر چنین باشد در شهر ما حرکت اقتصادی ایجاد می شود .
امام جمعه رفسنجان به انگیزه سرمایه گذاری برخی مدیران قبلی اشاره داشت و گفت :متاسفانه از وجود برخی مدیران که انگیزه کار اقتصادی دارند در بخش های دیگراستفاده می شود در واقع این موارد شایسته سالاری نیست تا اینکه یک مدیر غیر بومی در شهرستان حاکم شد و یک بازه زمانی زیادی می برد تا بر امور شهرستان واقف گردد .
وی افزود :بنده تا ساعاتی که در رفسنجان هستم از تولید و سرمایه گذاری و ایجاد رفاه ،اقتصاد و معیشت مردم حمایت خواهم کرد و شما خبرنگاران که سربازان رسانه هستید در نشر مطالب و ترویج و تبلیغ افراد به کار اقتصادی نقش مهمی دارید .
رمضانی پور به کشت گلخانه ای و ترویج آن اشاره داشت و گفت :کشت گلخانه ای در رونق تولید و اقتصاد نقش مهمی دارد .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان هیئت تحریریه خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان