جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان مطرح کرد :

انهدام باند سرقت مسلحانه در رفسنجان /همکاری مردم در چهارشنبه سوری قابل تقدیر است

  • شناسه خبر: 161359
انهدام باند سرقت مسلحانه در رفسنجان /همکاری مردم در چهارشنبه سوری قابل تقدیر است

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: باند سرقت مسلحانه در رفسنجان با یک عملیات مشترک شهرستانی، استانی و فرااستانی انهدام و در این راستا تعداد ۶ نفر دستگیر شدند.

خانه » رفسنجان » انهدام باند سرقت مسلحانه در رفسنجان /همکاری مردم در چهارشنبه سوری قابل تقدیر است

به گزارش خانه خشتی ؛ مهدی کریمی روز گذشته در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت های نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی اظهار داشت :موفقیت های چشمگیری توسط نیروی انتظامی رفسنجان در تعطیلات نوروزی بدست آمده که انهدام باند سرقت مسلحانه که اکثر آنها از اتباع بیگانه و سارق پسته از ضبط پسته ها بودند  یکی از این موفقیت هاست .

وی بیان داشت :در این عملیات ضربتی مشترک شهرستانی، استانی و فرااستانی تعداد ۶ نفر دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف نمودند .

کریمی با اشاره به کشف سرقت های دانشگاه کار تصریح کرد :در این عملیات ۵ دستگاه جوش و تعدادی دستگاه و تجهیزات فنی و… کشف گردید و در کمتر از سه ساعت سارق دستگیر و تحویل آگاهی داده شد .

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان به تلاش مضاعف نیروی های انتظامی در این ایام اشاره کرد و گفت :خواسته ما از  مردم و مسافرین عزیز در نیمه دوم سفرهای نوروزی این است که حتما بر محکم کاری در قفل کردن درب‌های منزل و استفاده از قفل اضافی و نصب دوربین صنعتی و خانگی اقدام نمایند، گشت های انتظامی را در این ایام افزایش داده ایم حتی نیروهای اداری انتظامی هم به کمک ما آمده اند ولی مردم باید با ما همکاری نمایند .

وی از متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری در این ایام خبر داد و گفت: کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و کشف یک مورد سرقت که از طریق سوراخ کردن سقف برای بردن لوازم منزل بوده است از دیگر فعالیتهای آگاهی و نیروی انتظامی از تاریخ۲۹ اسفند تا به امروز بوده است .

کریمی عنوان داشت :در ورودی های شهرستان از سمت کرمان و یزد  دو کانکس قرار داده ایم ،یک کانکس مشترک با شهرستان انار هم در جاده احمد آباد مستقر کرده ایم که شامل عوامل اورژانس و پلیس هستند که به صورت ۲۴ ساعته  به مردم خدمات امنیتی و مشاوره ای را ارائه می دهند .

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد :به مردم توصیه می کنیم طلاهای را در جای امن و در بانکها نگهداری نمایند و در سفر با خود حمل نکنند .

وی به گشت رضویون بسیج اشاره کرد و گفت :۱۲ واحد بسیج گشت به کادر ما اضافه شده است کشفیاتی خوبی داشتیم و این واحدها در کاهش سرقت ها نقش مهمی داشتند این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی(۱۷ فروردین ماه ) ادامه دارد .

کریمی تاکید داشت :به مردم توصیه می کنیم هر گونه رفتار و صدای مشکوک ناشی از بریدن قفل ،شکستن شیشه را با احتیاط رصد کنند و به ما اطلاع دهند و همچنین تردد خودروهای مشکوک ،پلاک مخدوش در مسیر خانه و یا افراد مشکوک را به پلیس گزارش دهند قطعا گزارش این موارد به پیشگیری از سرقت کمک می کند .

وی یادآور شد :اگر سرقتی صورت گرفت ،با حفظ خونسردی پلیس را خبر دار نمایند و هچنین بحث همسایه از همسایه جهت حفاظت از منزل هم مهم است .

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت :پلیس با مخلان امینت و مزاحمان امنیتی برخورد خواهد کرد .

وی با تقدیر از همکاری مردم در چهارشنبه سوری افزود :نارضایتی در این زمینه نداشتیم مدیریت مردم در چهارشنبه سوری قابل تقدیر است و مورد تلفاتی در این روز نداشتیم .

برچسب ها:
عملکرد نیروی انتظامی رفسنجان در تعطیلات نوروزی 98 نشست خبری نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان