برای رونق تولید نیاز به نیروی متخصص داریم/ تربیت نیروی متخصص در وهله ی اول بر عهده آموزش  پرورش است

  • شناسه خبر: 161314
برای رونق تولید نیاز به نیروی متخصص داریم/ تربیت نیروی متخصص در وهله ی اول بر عهده آموزش  پرورش است

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: برای رونق تولید و گسترش تولیدات ما نیاز به نیروی متخصص و متعهد داریم که تربیت این نیروهای متخصص در وهله اول برعهده آموزش و پرورش و در مرحله بعد بر عهده دانشگاه هاست.

خانه » آخرین اخبار » برای رونق تولید نیاز به نیروی متخصص داریم/ تربیت نیروی متخصص در وهله ی اول بر عهده آموزش  پرورش است

حسین تقوی در گفتگو با خانه خشتی با تبریک سال ۹۸ اظهار داشت: امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید مزین شده است بتوانیم با همدلی ، همفکری و همکاری صاحب پیشرفتهای همه جانبه ای در شهرستان باشیم.

وی افزود: برای رونق تولید و گسترش تولیدات ما نیاز به نیروی متخصص و متعهد داریم که تربیت این نیروهای متخصص در وهله اول برعهده آموزش و پرورش و در مرحله بعد بر عهده دانشگاه هاست.

تقوی گفت:  از خداوند می خواهیم که با ایمانی راسخ تر و قدم هایی استوارتر بتوانیم در راستای وظیفه خود گام های محکمتری در این زمینه برداریم نظر به اینکه تولید نیاز به افراد متخصص دارد قطعا در زمینه رشته های مختلف خصوصا رشته های فنی و حرفه برنامه ریزی خاصی خواهیم داشت تا بتوانیم افراد متخصص تر و متعهدتر تحویل جامعه بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: صرف تخصص مورد نظر ما نیست بلکه نیروهایی می توانند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند که علاوه بر تخصص، تعهد لازم را داشته باشند به عبارتی دیگر در نظام آموزشی جمهوری اسلامی هم تخصص و هم تعهد باهم مد نظر است تا با این دو بال بتوانیم به سمت اهداف مشخص شده نظام حرکت نماییم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان