امام جمعه رفسنجان:

نامگذاری عنوان سال بر رونق تولید نشان از ایمان بر توانمندیهای داخلی است

  • شناسه خبر: 161279
نامگذاری عنوان سال بر رونق تولید نشان از ایمان بر توانمندیهای داخلی است

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر انقلاب به این اعتقاد و ایمان رسیده اند  که ما توانمندیهای زیادی در داخل کشور داریم کشور ما از پتانسیل های بالایی برخوردار است مخصوصا نیروهای جوان و کارآمد در کشور زیاد است.

خانه » آخرین اخبار » نامگذاری عنوان سال بر رونق تولید نشان از ایمان بر توانمندیهای داخلی است

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: مهمترین موضوع در ابتدای حلول سال جدید این است که از ذات مقدس خداوند بخواهیم توفیقات همه افراد جامعه را به سمت خودش افزون کند و دلهای ما را متوجه خودش و پلیدی های و لغزش ها را از دامان جامعه دور بگرداند و رونق و پیشرفت را نصیب جامعه بکند و بر طول و عمر و سربلندی رهبر حکیم انقلاب بیفزاید و روحیه جهادی و انقلابی را نصیب مدیران بگرداند .

وی بیان داشت :سال ۹۸ به عنوان رونق تولید ملی نامگذاری شده است، سال گذشته سال حمایت از کالای ایرانی بود که به فرمایش مقام معظم رهبری جمع کثیری از جامعه در راستای این شعار حرکت کردند و بخش های زیادی از کشور از بحث کالای ایرانی حمایت کردند اما اقا امسال را به عنوان سال تولید ملی نامگذاری کردند مسلما رهنمودهای رهبر انقلاب ، در جوار بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی ابن رضا (ع) راهگشا خواهد بود و تولید ملی را به صورت مفصل توضیح خواهند داد .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد : رهبر انقلاب به این اعتقاد و ایمان رسیده اند  که ما توانمندیهای زیادی در داخل کشور داریم کشور ما از پتانسیل های بالایی برخوردار است مخصوصا نیروهای جوان و کارآمد در کشور زیاد است ذخایر بسیار ارزشمند و معادن غنی در کشور وجود دارد .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افتتاحیه های اخیر افزود :در هفته گذشته با افتتاح چند پروژه بر ظرفیت تولید گاز و بسیاری از منابع کشور افزوده شد و این حاکی از آن است که ما از توانمندی بالایی برخوردار هستیم ولی باید مرد کار بود تلاش و فعالیت نمود .

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه کشور را باید خودمان بسازیم و هیچکس از بیرون به کشور ما کمک نخواهد کرد گفت :آنچه که می تواند کشور را بسازد این است که مسوولان ما این اعتقاد را داشته باشند که روحیه جهادی و انقلابی را درخود ایجاد نمایند و کار ، تلاش ، ایثارگری همراه با مدیریت صحیح و کارآمد و جهادی انجام دهند و راه را برای سرمایه گذاری و تولید فراهم نمایند .

وی حمایت و پشتوانه از تولید داخلی توسط مسئولین را مهم دانست و اذعان داشت :با حمایت از تولید داخل مردم در صحنه می آیند همانطور که در ۲۲ بهمن در حمایت از نظام جمهوری اسلامی قدم گذاشتند و حضور مردم در ۲۲ بهمن بر اقتدار نظام افزود .

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد :تحریم ها در ما اثر نخواهد داشت و از مسئولین میخواهیم در سال ۹۸ جانانه وارد شوند مردم در سال ۹۷ به خاطر پیش بینی نکردن مسئوولان دولتی در فشار و سختی معیشتی قرار گرفتند روا نیست این امت خداجوی در سختی دیگری قرار بگیرند باید از روزهای نخست سال جدید با مدیریت قوی و تدبیر لازم به گلوگاه های اقتصادی مردم توجه کنند و مردم هم در این راستا مسئولین را حمایت خواهند کرد .

وی ضمن آرزوی توفیق برای اقشار مختلف جامعه مقارن شدن میلاد حضرت علی (ع) با حلول سال جدید را به فال نیک گرفت و بیان داشت :اصحاب رسانه در بحث رونق بخشیدن به تولید ملی در کشور میتوانند کمک کنند از آنها میخواهیم در زمینه ترویج تولید ملی و رونق اقتصاد در کشور مسئولین و مردم را همراهی نمایند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان