رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

۲هزار نفر در مساجد رفسنجان معتکف شدند /اعتکاف رویش انقلاب اسلامی است

  • شناسه خبر: 161267
۲هزار نفر در مساجد رفسنجان معتکف شدند /اعتکاف رویش انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت :در کل شهرستان رفسنجان هزار و ۴۰۰ خواهر معتکف و ۷۰۰ نفر معتکف برادر در مراسم اعتکاف شرکت کردند در کل قریب ۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف حضور دارند .

خانه » رفسنجان » ۲هزار نفر در مساجد رفسنجان معتکف شدند /اعتکاف رویش انقلاب اسلامی است

به گزارش خانه خشتی ،مهدی حسنی کبوترخانی در جمع معتکفین رفسنجان با تبریک میلاد امام علی (ع) ، روز پدر و تبریک سال جدید اظهار داشت :امیدواریم سال جدید همزمان با مراسم اعتکاف برای مردم رفسنجان سال پر خیر و برکتی باشد .

وی با بیان اینکه اعتکاف رویش انقلاب اسلامی است گفت : مراسم پرفیض اعتکاف همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی برگزار شده است و شهرستان رفسنجان از این حرکت انقلابی و جهادی عقب نمانده است .

حسنی تصریح کرد : امسال مراسم پرفیض اعتکاف علی رغم تعطیلات نوروزی ، برنامه سفر و گردش با همراهی مردم و به فضل الهی  در مساجد برگزار شده است.

وی افزود :مسجد جامع محل برگزاری مراسم اعتکاف خواهران است که قریب ۶۳۰ نفر معتکف خواهر و همچنین درمسجد خیراندیش ۸۰ نفر از خواهران در آنجا معتکف هستند و بیش از ۲۰۰نفر از برادران در مسجد امام خمینی در مراسم اعتکاف حضور دارند .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان تاکید داشت : برنامه ریزی های دقیقی شده است که از سخنرانانی چون حجت الاسلام دهنوی ،ملانوری ،طباطبایی،رجب زاده و سردار اسلام کاجی در مراسم اعتکاف استفاده شود .

وی خاطرنشان کرد : برنامه های اعتکاف جوری تنظیم شده است که خلوت معتکفین را اصل قرار دهیم تا از انس با قرآن لذت بیشتری ببرند .

حسنی بیان داشت :در کل شهرستان رفسنجان هزار و ۴۰۰ خواهر معتکف و ۷۰۰ نفر معتکف برادر امسال در مراسم اعتکاف شرکت کردند  در کل قریب ۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف حضور دارند .

برچسب ها:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مراسم اعتکاف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • الناز

    کاش راجبه بی حیایی و کنسرت موزه هم نطق می کردند...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان