لاکچری بازی که مراسم یادبود اموات در رفسنجان را درگیر کرده+ عکس

  • شناسه خبر: 161186
لاکچری بازی که مراسم یادبود اموات در رفسنجان را درگیر کرده+ عکس

شاید لاکچری باشد شاید هم چشم و هم چشمی هرچه باشد تاج گل به یکی از ملزومات یادبود اموات تبدیل شده است.

خانه » اجتماعی » لاکچری بازی که مراسم یادبود اموات در رفسنجان را درگیر کرده+ عکس

به گزارش خانه خشتی ، این روزها شاهد یکسری لاکچری بازی ها که بخش قابل توجهی از آن در اثر چشم و هم چشمی است در مراسم عزاداری و یادبود اموات شاهد هستیم.
تاج گل های اشرافی که قیمت انها از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود تا ۳ میلیوت تومان هم جا دارد که همه اش بعد از پایان مراسم بار یک کامیون می شود و دور ریخته می شود.
تنها یک مورد این اشرافی گری تاج گل هایی بود که در یک مراسم یادبودی که اخیرا در یکی از مساجد رفسنجان برگزار شد با یک حساب سرانگشتی چیزی نزدیک به ۲۴ میلیون تومان صرف این تاج گل هاشده بود که بعد از مراسم دور ریخته شد.

نکته ی قابل توجه اینکه اکثر این تاج گل ها از طرف ادارات دولتی و سازمان ها در مراسم یادبود به خانواده عزادار تقدیم می شود یعنی می توان گفت پول بیت المال است که اینطور حیف و میل شده است.

خوب است در این شرایط اقتصادی که ممکن است خانوده ای حتی با نیمی از هزینه ی این تاج گل ها مشکلش رفع گردد قدری تدبیر کنیم که خانواده های عزادار می توانند در این امر پیش قدم شوند.
در عین حال مرکز نیکوکاری رفسنجان نیز یکسری تاج گل های مصنوعی را تهیه و این ها را با قیمت بسیار اندک کرایه می دهد و عواید ان نیز خرج نیازمندان تحت پوشش این مرکز می شود.
اگر بتوانیم این دم عیدی لبخندی را بر لب خانواده ی نیازمندی بنشانیم دل نشین تر از عطر تاج گل هایی است که پس از مراسم پلاسیده و دور ریخته می شوند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    بعضی محتاج نان شب هستند و بعضیرچه حیف و میلی میکنند واقعا که!!

    رمضانی

    چندسال پیش که سفری به اصفهان داشتم تاج گل‌های مصنوعی دیدم که نام یک مؤسسه خیریه روش بود و برای یک مراسم اجاره کرده بودند یکی از چیزهایی که در سخنرانیهای مجالس اموات همیشه گفتم همین پیشنهاد بوده و خوشحالم که در رفسنجان هم این کار انجام شده ولی چرا مردم از این گل‌های کرایه ای استفاده نمی کنند درحالی که در صورت استفاده از این تاج گلها هم احترام به درگذشته گان و بازماندگان است و هم اینکه یک کار خیر انجام شده و هم اینکه اسراف نمیشود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان