معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مطرح کرد :

بعد از عید ،مرغ به قیمت ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان عرضه می شود

  • شناسه خبر: 161176
بعد از عید ،مرغ  به قیمت ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان عرضه می شود

معان اقتصادی وتوسعه منابع استانداری گفت : دوماه بعد از عید مرغ  به قیمت ۱۱ هزار ۵۰۰ عرضه می شود که نسبت به استان ارزانتر است .

خانه » رفسنجان » بعد از عید ،مرغ به قیمت ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان عرضه می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ دکتر محمدعلی دهقان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اظهار داشت :اقتصاد کشور با شرایط خاصی روبرو است با برنامه ریزی در بودجه سال آینده و تاسی گرفتن از فرامین رهبر ازبحران مشکلات عبور خواهیم کرد .

وی بیان داشت :امیدواریم تحولاتی که در رونق اقتصادی رخ می دهد باعث رونق بیشتر اقتصاد کشور شود .

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد :باید تحولی در وضعیت کشاورزی شهرستان ایجاد کرد با اجرای گلخانه های هیدروپونیک به سمت کشت های جدید برویم که درآمد بیشتری داشته باشد نباید سنتی فکر کنیم تعصب بر روی پسته را کنار بگذاریم .

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد باغات پسته صرفه اقتصادی ندارند گفت :ایجاد همدلی و همکاری که بین کشاورزان وجود دارد در کل کشور نمونه است زمانیکه ۱۵۰ تا ۲۰۰ کشاورز در یک حلقه چاه کار می کنند و اختلافی ندارند همین اتحاد را می توان به سمت کشاورزی مدرن پیش برد .

دهقان خاطرنشان کرد :در شرایط فعلی تنها از ۳۰ درصد ظرفیت های شهرستان استفاده می کنیم باید ظرفیت ها را شناسایی و تکمیل کنیم ما امکانات ایجاد کردیم ولی از ظریفت های به خوبی استفاده نمی کنیم .

وی با بیان اینکه باید به زیرساختها بیشتر توجه شود گفت :راه آهن کرمان – یزد از طریق رفسنجان ۱۵۰ کیلومتر راه را کوتاه می کند لذا گسترش راه آهن برای استان و کشور مفید است .

معاون اقتصادی استانداری تاکید داشت :کارگروه ۶ نفره به منظور نظارت بر کار بانکها در خصوص اجرایی کردن امهال وام ها تشکیل شده است که از اول سال شروع به کار خواهند کرد .

وی یادآور شد :در این شرایط اقتصادی بانک ها نباید به مردم فشار بیاورند تسهیلات را دولت می دهد و بانک ها مثل اینکه میخواهند از جیب خودشان پول بدهند .

دهقان با اذعان بر اینکه اعتبارات خوبی برای سال آینده پیش بینی شده است افزود :سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومان در بحث فاضلاب شهری رفسنجان پس از کرمان بزرگترین سرمایه گذاری در استان محسوب می شود .

وی بیان داشت :در کارگروه رونق تولید در استان مصوب شده است که افراد سرمایه گذار تمام ۱۶ فقره استعلام برای اخذ مجوز را یک جا تحویل مدیران دهند و مدیران موظف هستند ظرف دو هفته جواب استعلام را به سرمایه گذار تحویل دهند که این امر باعث تسهیل در اخذ مجوزها می شود .

معان اقتصادی استاندار با بیان اینکه نهادهای مرغداری ذرت و غلات را با قیمت یارانه مستقیم از جهاد کشاورزی اخذ خواهند کرد گفت :در این راستا دوماه بعد از عید مرغ  به قیمت ۱۱ هزار ۵۰۰ عرضه می شود که نسبت به استان ارزانتر است .

وی به قیمت نان اشاره داشت و گفت :نان بایستی ۵۲۰ گرم باشد کمتر از این جرم است .

دهقان بیان داشت :ناهماهنگی در خصوص توزیع گوشت قرمز وجود دارد که با تهمیداتی که اندیشیده می شود مشکل حل خواهد شد .

 

برچسب ها:
جلسه شورای اداری سال 97 معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهرام

    خدا مرگشون بده انشاالله

    مهناز

    خدا روزی زن و بچشون را بگیره که اینقدر گرون نکنن

    حمید

    خدا خیرشون نده که فقط فکر جیب خودشون هستن...مردم بدبخت چقدر زجر بکشن

    حمید

    خدا خیرشون نده که فقط فکر جیب خودشون هستن...مردم بدبخت چقدر زجر بکشن

    میترا

    اینها که حقوقشون بالای 15ملییون هست چی می فهمند حقوق زیر 3 ملییون چی می کشن...

    حسن

    خنده دار هس...خدا باعث و بانی گرانی ها را لعنت کند انشالله

    رضا

    تا کی وعده سر خرمن...بخدا مردم تو فشارنن اینها دنبال سود خودشون.2ماه دیگر!!!@

    عدالت

    واقعا که مسخره اید شب عید مردم خجالت زده خونواده و اقوام هستن با این گرونی بعد وعده 2 ماه دیگر را می دهند تازه اگر راست بگن..این حرفها از بی حیایی مسولین هست...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان