رئیس جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان معرفی شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 160950
رئیس جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان معرفی شد / تصاویر

طی مراسمی از زحمات روح الله خلیلی نژاد تقدیر شد و احسان مهرابی به عنوان مدیر جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان منصوب گردید .

خانه » علم و فن آوری » رئیس جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان معرفی شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ صبح امروز طی مراسمی از زحمات روح الله خلیلی نژاد تقدیر شد و احسان مهرابی به عنوان مدیر جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان منصوب گردید .
دکتر احسان مهرابی مدیر جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه ما باید ارتباطات خود را با دانشگاه های دیگر حفظ کنیم اظهار داشت :درامدهای منابع مالی دانشگاه باید گسترش یابد با توجه به اینکه استان کرمان قطب انرژی خورشیدی است امیدواریم با همکاری شهرستان و خیرین گرامی بتوانیم عنوان اولین دانشگاه پیام نور در کشور را در زمینه انرژی خورشیدی بدست آوریم .
روح الله خلیلی نژاد رییس سابق دانشگاه پیام نور نیز در مراسم تودیع خود اظهار داشت :همیشه نقد و انتقادیها در کنار خوبیها وجود داشته است و هدف بنده از همان اوایل انتصاب، خدمتگزاری بوده است .
وی بیان داشت :تمام مدیران در این دانشگاه به هر شکلی خدمت کرده اند اولین قدم در بحث استاندارد کردن مجموعه انجام دادیم احداث تیر برق و راه اندازی تاسیساتی برق در داخل ساختمان و نصب سردرب دانشگاه به صورت سازه جدید با همت خیرین انجام شد .
خلیلی تصریح کرد :محیط دانشگاه خاکی بود ما انقلابی را در احوزه آسفالت دانشگاه انجام دادیم قریب ۱۶ هزار متر آسفالت در مجموعه رفسنجان داشتیم ۸ هزار متر در واحد کشکوئیه داشتیم با کمبودمنابع مالی که در دانشگاه داشتیم با همت شهردارسابق پور محمدی و شهردار جدید در فاز دوم ۸ هزار متر آسفالت انجام دادیم.
وی افزود :اگر بخواهیم در حوزه دانشگاه جناحی عمل کنیم بزرگترین ضربه را خود ما خواهیم خورد رفسنجان شهری نیست که بخواهیم اصولگرا یا اطلاح طلب باشیم دوره مدیریت بنده هم در دوره اصولگرا بوده و هم اصلاح طلب ها ،هر دو جناح به بنده خدمت کردند چون فردی فرا جناحی بودم و اهل جناح نیستم .
رئیس سابق دانشگاه پیام نور رفسنجان با بیان اینکه محوطه سازی و حصار دانشگاه تکمیل شده است گفت : از آنجائیکه نگاه در دانشگاه آینده نگر نبوده است باید افق دور و دراز برای دانشگاه داشت .
وی بیان داشت :برگشت ۱۳هزار هکتار زمین به دانشگاه پیام نور که کل زمین درختکاری و حصار شده است که به همت خیرین در این زمین ،مجموعه پارک احداث خواهد شد .
خلیلی عنوان داشت : یکی از معضلات دانشگاه نبود استخر بود که این استخر جهت آبیاری فضای سبز و مرکز پرورش ماهی در دانشگاه ایجاد شد،فاز اول گلخانه دانشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی ایجاد شد که به طور مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است .
وی افزود :فاز سوم گلخانه هیدروپونیک کشت ۴ میلیون هکتار زعفران را داشتیم که قراردادهای اولیه اش منعقد می شود، مجموعه گلکاری و سنگ فرش کردن محوطه در سه فاز و جدولگذاری آن انجام شد.
رئیس سابق دانشگاه پیام نور رفسنجان تاکید داشت : تالار عاشورای مرکز پیام نور رفسنجان که در زمان ریاست قبلی پیگیری شده بود با اعتبار ۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۰۰ مترمربع و گنجایش ۳۰۰ نفر احداث گردید و به همت خیر دانشگاه سید جلال مرتضوی مجهز به بهترین امکانات شد.
وی یاد آور شد : تجهیز درب های الکترونیک و احداث مسجد دانشگاه توسط خیر گرامی حاج حسین خلیلی ، احداث کتابخانه و ساماندهی سالن ورزشی به همت مس سرچشمه از دیگر فعالیتهای ماست .
خلیلی بیان داشت :با همت خیرین و مس سرچشمه زمین چمن در دانشگاه در آینده باید پیگیری شود که این کار برای اولین بار در کشور صورت می گیرد .
وی گفت :تنها دانشگاهی که هر روز در آن کار عمرانی صورت گرفته این دانشگاه است دانشجویان این دانشگاه از بهترین امکانات بهره مند هستند ،مجموعه خود گردان خوابگاه ،با هزینه های اندک برای دانشجویان خارج از رفسنجان ایجاد شد .
رئیس اسبق دانشگاه پیام نور رفسنجان اذعان داشت : نظم مالی مجموعه دانشگاه خروجی دانشگاست که من با آرامش خیال از این دانشگاه می روم .
وی ادامه داد : یکی از بزرگترین فعالیتهای فرهنگی این دانشگاه این است که تمام کانون های این دانشگاه فعال شد و با کمک خیرین کارگاه های امدادی ،آتش نشانی ،مسابقات دانشگاهی و جشنواره ها راه اندازی شد .
خلیلی گفت :کمک به دانشگاه پیام نور کمک به شهرستان است همه مسئولین با مسئول جدید دانشگاه همکاری داشته باشند .
علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان هم در این مراسم اظهار داشت : در بحث انتصابها وزارت نیرو دخیل است ما نقش چندانی نداریم.
بیان داشت :بیشتر تصمیمات که در شورای اداری کشورگرفته میشود برای این است که گسست فرهنگی در جامعه صورت نگیرد .

خانم فارسی به نمایندگی از دانشجویان پیام نور رفسنجان از پیگیریهای دکتر خلیلی تشکر نمود و گفت :موفقیت های ما مدیون حضور ایشان هستیم.

عکس و خبر : مهدی محمودی مقدم

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان