جانشین سازمان بسیج مستضعفین سردار فضلی:

امروز ۲۵ هزار بسیجی اجتماع کردنند تا لبیک به امام خود گویند.

  • شناسه خبر: 16094
امروز ۲۵ هزار بسیجی اجتماع کردنند تا لبیک به امام خود گویند.

استان کرمان سی یکمین استان است که از اردیبهشت سال ۹۱ در اردوگاه آمدند و رزم شبانه و اطلاعت از امام را انجام دادند. به گزارش “خانه خشتی”، امروز سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان مستقر در میدان رزمایش الی بیت المقدس سخنرانی کرد و فرمود:امروز ۲۵ هزار بسیجی  اجتماع کردنند تا لبیک […]

خانه » آخرین اخبار » امروز ۲۵ هزار بسیجی اجتماع کردنند تا لبیک به امام خود گویند.
استان کرمان سی یکمین استان است که از اردیبهشت سال ۹۱ در اردوگاه آمدند و رزم شبانه و اطلاعت از امام را انجام دادند.

به گزارش “خانه خشتی”، امروز سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان مستقر در میدان رزمایش الی بیت المقدس سخنرانی کرد و فرمود:امروز ۲۵ هزار بسیجی  اجتماع کردنند تا لبیک به امام خود گویند، درود خدا بر شما که در عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم شرکت کردید.

وی فرمود: استان کرمان سی یکمین استان است که از اردیبهشت سال ۹۱ در اردوگاه آمدند و رزم شبانه و اطلاعت از امام را انجام دادند.

سردار فضلی: امروز ملت های مسلمان در منطقه عربی سر بلند کردند و دشمنان نمی توانند آنان را سرکوب کنند و مردم  در میدان حاضرند،آمادگی مردم کامل است، مسئولین هم باید قدر مردم را بدانند و مسئولیت های بر دوش خود و قوای سه گانه را به بهترین نحو انجام دهند.

برچسب ها:
استان کرمان سی یکمین استان است که از اردیبهشت سال 91 در اردوگاه آمدند و رزم شبانه و اطلاعت از امام را انجام دادند. جانشین سازمان بسیج مستضعفین سردار فضلی:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان