امام جمعه موقت رفسنجان:

انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه دست زیاده خواهان را کوتاه خواهد کرد

  • شناسه خبر: 160809
انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه دست زیاده خواهان را کوتاه خواهد کرد

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: انتخاب آیت الله رئیسی را به فال نیک میگیریم که انشالله با روحیه ای که از ایشان سراغ داریم بتواند عدالت اجتماعی را در جامعه محقق کند و اخلال گران و زیاده خواهان را سرجایشان بنشاند.

خانه » آخرین اخبار » انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه دست زیاده خواهان را کوتاه خواهد کرد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و با تبریک حلول ماه مبارک رجب و میلاد امام محمد باقر اظهار داشت :ماه رجب ماه بزرگ خدا و از ماه‌های حرام محسوب می شود، زمانی که مظروف آن گرانقدر است، تولد اولیا خدا را در این ماه داریم، ماه رجب ماه ولایت و نزول تدریجی قرآن کریم است.

وی افزود :بیاییم در همین روز اول ماه با خدا پیمان ببندیم تا به عبادات سفارش شده در این ماه عزیز توجه داشته باشیم.
حسینی ادامه داد:بزرگترین خدمتی که امام باقر انجام دادند انقلاب فرهنگی و پاسداری از اسلام ناب محمدی بود، گمان نکنیددفاع فرهنگی، پاسخگویی به شبهات و پاسداری از فرهنگ تشیع کمتر از شهادت است.
حسینی بیان داشت: تشکیل حلقه های درس و تربیت شاگردان زبردست از اقدامات مهم امام باقر(ع) بود، این کار کمتر از کار امام حسین(ع) و دیگر امامان نیست.
امام جمعه موقت رفسنجان با گرامیداشت ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت :همه برنامه های امام از روی اصول و حکمت بود، احیا و حفظ و گسترش فرهنگ شهادت به عنوان رمز بقای تمامیت ارضی کشور یکی از اهداف تاسیس این نهاد است.
وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و حفظ آثار آنان و تکریم و تجلیل از یادگاران شهدا و تبیین حق عظیم خانواده های شهدا را از دیگر اهداف تاسیس بنیاد شهید برشمرد و گفت :این اقدام بسیار بجا بود چرا که هرچه داریم از شهدا و انسان های از جان گذشته داریم که در لحظه خطر اقدام کردند.

حسینی با گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز آغاز فعالیت کانون های فرهنگی مساجد بیان داشت : این کانون ها در واقع هسته های مقاومت در برابر جنگ نرم دشمن هستند، مساجد پاتکی برای مقابله با هجوم دشمن در عرصه ی فرهنگی هستند و برای آنکه به معنای واقعی کلمه تبدیل به سنگر شوند جا دارد این کانون ها تقویت شوند و تجهیزات لازم در اختیار گذاشته شوند.
وی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بیان داشت: درخت بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می کند در کنار توصیه به درختکاری، توصیه به مراقب از آن نیز می شوند، درخت سرمایه ی ملی کشور محسوب می شود.

وی در بخش پایانی سخنانش به انتصاب به جا و شایسته ی آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه از سوی رهبری اشاره کرد و گفت: از این حسن انتخاب رهبری تقدیر می کنیم که مناسبت ترین فرد را انتخاب کردند، پایگاه مردمی ایشان را در انتخابات دیدید که کوله باری از تجربه، علم و حلم دارد.

وی افزود: این انتخاب را به فال نیک میگیریم که انشالله با روحیه ای که از ایشان سراغ داریم بتواند عدالت اجتماعی را در جامعه محقق کند و اخلال گران و زیاده خواهان را سرجایشان بنشاند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان