نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس رفسنجان با شعار عیدی برای همه / تصاویر

  • شناسه خبر: 160787
نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس رفسنجان با شعار عیدی برای همه / تصاویر

آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری با حضور مسئولین شهرستان رفسنجان در مدرسه دخترانه شهید پورعلی برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس رفسنجان با شعار عیدی برای همه / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مراسم جشن نیکوکاری روز گذشته با حضور امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد امام(ره) رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین در مدرسه شهید محمد پورعلی برگزار شد و زنگ نیکوکاری در جمع دانش اموزان این مدرسه نواخته شد.

محمد شمسی رئیس کمیته امداد امام(ره) رفسنجان در این مراسم ظهار داشت: شعار نیکوکاری امسال ” عیدی برای همه ” است و امیدواریم که مردم نوعدوست برای رفع نیازهای افراد بی بضاعت خالصانه کمک های خود را نثار کنند که هم باقیات الصالحات هست و هم اینکه گره ای از مشکل نیازمندی باز می شود.

وی به اعتباراتی که طی یکسال گذشته به کمیته امداد تخصیص یافته اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته ۱۱۶ میلیار ریال اختصاص یافته بود که صرف امور مددجویان این نهاد شد.

وی بیان کرد: از این مبلغ ۵۵ میلیارد ریال برای ساخت و ساز مسکن مددجویان و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای اشتغالزایی مددجویان هزینه شد و بقیه مبلغ هم در امور دانشجویان و دانش اموزان تحت پوشش نیازمند این نهاد صرف شد.

شمسی اظهار کرد: همچنین برای درمان بیماری های صعب العلاج مددجویان نیز از این اعتبارات مبالغی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته داریم وغیر از مددجویان نیز افراد و قشرآسیب پذیر نیز برای مک به این نهاد مراجعه ی کنند و افرادی که قصد کمک به نیازمندان را دارند می توانند با شماره *۸۸۷۷*۰۳۴۵ از طریق موبایل کمک های خود را واریز نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: انسان ها نسبت به همنوع خود بی تفاوت نیستند امیدواریم با شروع جشن نیکوکاری کمک های لازم جمع آوری و به دست نیازمندان برسد.

حسین تقوی رشیدی زاده با اشاره به اینکه ایثار در بین رزمندگان دوران دفاع مقدس موج می زد و ایثار به معنای گذشتن از چیزی به نفع دیگری است که خود نیز نیاز دارد تصریح کرد: اگر بتوانیم از چیزی که نیاز دیگری است بگذریم سعادت است؛ در حد توان و وسعمان بتوانیم کمک را به دانش آموزان نیازمند بدهیم و دست به دست هم دهیم تا مشکلی از کسی رفع گردد.

امام جمعه رفسنجان هم در این آیین گفت: امروز هم جشن نیکوکاری و هم روز درخت کاری است اگر درخت بکاریم صدقه جاریه است و هم کمک های نقدی و غیر نقدی به دیگران هم صدقه جاریه است.

وی افزود: اگر حسنه و کاری نیک انجام دهیم ده برابر آن به خودمان باز می گردد.

رمضانی پور بیان کرد: کمک های ما همه قطره است اگر جمع شوند دریا می شود لذا باید به همنوع خود کمک کنید اگر دست به دست هم دهیم یک فقیر در شهر نخواهیم داشت.

برچسب ها:
جشن نیکوکاری زنگ نیکوکاری مدارس رفسنجان مدرسه شهید پور علی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان