امام جمعه رفسنجان :

مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تصویب پالرمو وظیفه خطیری بر عهده دارد

  • شناسه خبر: 160586
مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تصویب پالرمو وظیفه خطیری بر عهده دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: در خصوص پالرمو، بیانیه گروه اقدام مالی شرم آور است که چنین کاپیتولاسیونی را رقم می زنند، مجمع تشخیص مصلحت وظیفه خطیری بر عهده دارد.

خانه » سیاسی » مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تصویب پالرمو وظیفه خطیری بر عهده دارد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و رعایت قانون و دعوت به اصلاح ذات البین اظهار داشت: اعتکاف یک سنت گرانقدری است که از پیامبر به میراث بردیم این معنویت بزرگ به برکت انقلاب اسلامی نهادینه شده است.
وی افزود:اعتکاف اولین روز فروردین بر گزار می شود چند روزی را با خداوند خلوت و ملاقات کنیم. جوانان خیلی خوب استقبال می کنند و از طرفی حضور بانوان پرشور تر است.
رمضانی پور بیان داشت: کنگره عظیم ۶۵۰۰ شهید استان کرمان با عظمت هرچه بیشتر و با بیانات رهبر فرزانه انقلاب برگزار گردید شایسته است تقدیر داشته باشیم از دست اندر کاران این مهم.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور بزرگی همچون نامه ۵۳ نهج البلاغه امیرالمؤمنین به مالک اشتر است که صدها سال نورافشانی می کند.
وی افزود: وضع فعلی کشور بر اثر مدیریت سست است اگر با قدرت عمل کنیم از این وضع نجات پیدا خواهیم کرد.
رمضانی پور بیان داشت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق ها برای حقوق پایین خوب است اما برای حقوق های بالا بسیار زیاد است از کدام بودجه می خواهید بپردازید، شما می نالید که بودجه نداریم.
وی تصریح کرد: از مجلس گله مندیم، مجلس در بحث اقتصادی مسامحه می کند درست نیست، مردم گله مند هستند.
رمضانی پور اظهار داشت: بیش از ۸۶ درصد از بودجه در دست دولت است که صرف هزینه های اجرایی می شود، مردم همه مسائل را می فهمند، برای خدا کار کنید .
وی خاطر نشان کرد: در خصوص پالرمو، بیانیه گروه اقدام مالی شرم آور است که چنین کاپیتولاسیونی را رقم می زنند، مجمع تشخیص مصلحت وظیفه خطیری بر عهده دارد.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: سفر بشار اسد قهرمان جهان عرب به ایران، پیامدهای تثبیت سیاسی دولت سوریه، پاسخ به دشمنان غربی و نشست هایی همچون ورشو و نفوذ پایدار جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان