حسین تقوی سکاندار اداره آموزش و پرورش رفسنجان شد / عکس

  • شناسه خبر: 160478
حسین تقوی سکاندار اداره آموزش و پرورش رفسنجان شد / عکس

حسین تقوی طی حکمی از سوی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمان به سمت مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان منصوب شد.

خانه » اجتماعی » حسین تقوی سکاندار اداره آموزش و پرورش رفسنجان شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، ظهر امروز مراسم معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با حضور معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان در سالن شهدای دانش آموز این اداره برگزار شد.
در این آیین حسین تقوی طی حکمی از سوی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمان به سمت مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان منصوب شد و از زحمات مهدی ابوطالبی سرپرست سابق تقدیر بعمل آمد.


حسین تقوی در مراسم معارفه اش ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق اداره اموزش و پرورش و حسن نیت مسئولین شهرستان و مدیر کل واگذاری سمت مدیریت آموزش و پرورش به وی اظهار داشت: قطعا به دنبال این اعتماد یکسری انتظارات از بنده دارند و قول می دهم با تمام وجود تجربیاتم در آموزش و پرورش را بکار ببندم و با همکاری سایرین اقدام کنم.
وی افزود: آموزش و پرورش یک سازمان است در سازمان فرد به هدف نمی رسد این سیستم باید دست به دست هم دهند،اگر بخواهیم نتیجه بگیریم قطعا همکاری معاونین،کارشناسان، ادارت و سازمان های شهرستان می طلبد .
تقوی گفت: معتقد هستم که این پستها ماندنی نیست اصل این است که بتوانیم اثری از خود به جای بگذاریم، در پایان کار در مقابل خداوند، وجدان و کسانی که اعتماد کردند باید پاسخگو باشم.


وی تصریح کرد: نیروهای توانمندی در قسمت‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان داریم و حجم کار بالاست هم در قسمت اداری و کارهای اجرایی ، همه یک خانواده هستیم و بایستی ب همفکری پیش رویم.
رئیس جدید اداره آموزش و پرورش رفسنجان خاطر نشان کرد: ما باید آینده ی کشورمان و نظاممان را که براحتی بدست نیامده و زحمات زیادی کشیده شده و خونهای بسیاری به پای آن ریخته شده را بسازیم ، امیدمان باید به نیروهای متخصص و خلاق باشند .
تقوی گفت: من اهل تعامل ،گفتگو ، همکاری و نقد پذیر هستم به شرط آنکه نتیجه آن ارتقا سطح آموزشی و پرورشی دانش آموزان باشد، هدف اصلی همین است، تعهد تخصص تعلیم و تربیت.
وی خاطر نشان کرد: دست نیاز به سوی همه دراز می کنیم به همفکری نیاز داریم، نقاط قوت و ضعف در آموزش و پرورش شهرستان شناسایی شود و برای ان برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت خواهیم داشت ریل گذاری انجام شود تا دیگران هم این مسیر را بتوانند ادامه دهند.
تقوی گفت: یک خواهش دارم که حتی یک ریال از بودجه دولتی و شهریه دانش آموزی که می دانیم به چه سختی پرداخت می کنندخرج پیام تبریک و نصب بنر نشود،بهترین پیام تبریک این است که دست به دست ما بدهید تا بتوانیم یک گام به جلو حرکت کنیم.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان اداره اموزش و پرورش رفسنجان حسین تقوی معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    انشاءالله منشا خیر باشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان