افزایش حجم انتقال فرآورده‌های نفتی با راه‌اندازی تأسیسات جدید انتهایی کرمان

  • شناسه خبر: 160305
افزایش حجم انتقال فرآورده‌های نفتی با راه‌اندازی تأسیسات جدید انتهایی کرمان

همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی، تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان، با حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه » اجتماعی » افزایش حجم انتقال فرآورده‌های نفتی با راه‌اندازی تأسیسات جدید انتهایی کرمان

به گزارش خانه خشتی ، تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان با حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیأت همراه، راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم عباسعلی جعفری‌نسب مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ، ضمن اظهار خوشبختی از همزمانی راه‌اندازی این تأسیسات در چهلمین سال انقلاب، بیان داشت: این تأسیسات کمک بزرگی به تسهیل عملیات انبار پخش کرمان برای افزایش ظرفیت فرآورده‌‌های نفتی می‌کند و با وجود دو خط لوله مستقل، انتقال نفت گاز و بنزین، بدون محدودیت و آلودگی و در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اضطراری احداث انبار نفت کرمان، از تلاش واحد مهندسی و طرح ها و منطقه جنوب شرق تشکر کرد و افزود: در گذشته، فرصت احداث این تأسیسات فراهم نبود و بهره‌برداری در تاسیسات موقتی انجام می‌شد اما در نهایت با وجود محدودیت‌ها، این پروژه راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه، فرامرز لطیفی، مجری طرح ضمن تشکر از تلاش و همکاری کارکنان منطقه جنوب شرق برای به سرانجام رسیدن این پروژه، بیان داشت: احداث این تأسیسات در فروردین سال ۹۴ کلید خورد که با توجه به اینکه در مجاورت انبار نفت کرمان قرار داشت، راه‌اندازی آن از اهمیت خاصی برخوردار بود.

وی به مشخصات فنی این تأسیسات اشاره کرد و افزود: تأسیسات انتهایی کرمان وظیفه اتصال دو خط ۱۴ اینچ انتقال فرآورده را به انبار پخش کرمان به عهده دارد و با بهره‌برداری از این تأسیسات به میزان ۲۵میلیون لیتر بر ظرفیت فرآورده‌های نفتی انبار پخش کرمان افزوده می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان