رئیس میراث فرهنگی رفسنجان خبر داد:

شرکت رفسنجان و انار در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای اولین بار

  • شناسه خبر: 160234
شرکت رفسنجان و انار در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای اولین بار

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان از حضور شهرستانهای رفسنجان و انار برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران خبر داد.

خانه » اجتماعی » شرکت رفسنجان و انار در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای اولین بار

به گزارش خانه خشتی ، حسن حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای معرفی هرچه بیشتر جاذبه ها، ظرفیتها و توانمندی های شهرستان های رفسنجان و انار در حوزه گردشگری امسال برای اولین بار غرفه ای به وسعت ۹۰ متر در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران به شهرستان های رفسنجان و انار اختصاص یافت.

وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شعار سال گردشگری مبنی بر تحول دیجیتالی، طراحی و محتوای ارائه شده در این نمایشگاه به صورت دیجیتال بود و از محتوای کاغذی کم استفاده شده بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان خبر داد: در حاشیه این نمایشگاه از اولین سایت تولیدات و نقشه الکترونیکی گردشگری و تلویزیون مجازی شهرستانهای رفسنجان و انار رونمایی شد.

حسینی در ادامه به حضور فعال رفسنجان در یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در کرمان اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۹ بهمن در محل دائمی نمایشگاههای  جنوب شرق در حال برگزاری است رفسنجان با چهار غرفه به معرفی صنایع دستی، فرش دستباف و بوم گردی های شهرستان پرداخته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان