امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

  • شناسه خبر: 160223
حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: با حضور باشکوه مردم تکلیف بزرگی بر گردن مسئولان نظام گمارده شد که همه مسئولان عکس العمل نشان دادند و گفتند که باید برای این ملت بیشتر خدمت کنیم. انشالله شاهد باشیم که عظمت کار شما را با عمل پاسخ دهند.

خانه » سیاسی » حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی ، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: تشکر دارم از حضور حماسی و معنادار شما مردم بزرگوار که نمی شود از شما تعریف جامعی کرد، لفظ عاجز است از ستودن کار شما مردم، مردمی بصیر و همپای نظام، حتی در روستاها و بخش ها شاهد خیل عظیم جمعیت بودیم، همه اماده بودند برای لبیک گفتن .
وی افزود: شما مردم برای انجام تکلیف و قصد قربت برای انجام تکلیف خداوند امده بودید ، بسیاری از دشمنان که در سالهای گذشته جمعیت حاضر در راهپیمایی را هزاران نفر گفتند امسال میلیون ها نفر گفتند و بعضا گفتند ملت ایران همه آمده بودند.
رمضانی پور گفت: شما مردم آمدید برای اینکه آمریکا را ذلیل تر کنید و اعلام کنید که چهل سال شکست خوردید و باز هم شکست می خورید و هیچ دستاوردی از جمهوری اسلامی نخواهید داشت.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد : با حضور باشکوه مردم تکلیف بزرگی بر گردن مسئولان نظام گمارده شد که همه مسئولان عکس العمل نشان دادند و گفتند که باید برای این ملت بیشتر خدمت کنیم. انشالله شاهد باشیم که عظمت کار شما را با عمل پاسخ دهند.
وی با عرض تسلیت به مناسبت رحلت ام البینین مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل العباس و همسر امام علی(ع) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان داشت: این بانوی بزرگ علاوه بر این که همسر شهید بودند مادر چهار شهید نیز بودند و امام رضا فرمودند حق مادر لازم ترین حقوق و واجب ترین آن است .

رمضانی پور با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان و عرض تسلیت به خانواده های داغدار ایشان بیان داشت:این پاسداران انقلاب از لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان برای انجام وظیفه و مرزبانی از نظام و تحقق امنیت برای ملت و کشور جان خود را گذاشتند و یادشان را گرامی میداریم.
خطیب جمعه رفسنجان بخش دوم سخنان امروز خود را به ابلاغ بیانیه ی گام دوم انقلاب از سوی رهبر حکیم و خردمند انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) خطاب به ملت به ویژه به جوانان عزیز و برومند در محورهای مختلف اختصاص داد و گفت: جوانان ،فرهنگیان و دانشجویان این بیانیه را مطالعه نمایند تا دستاوردهای جدید نصیب شود که بسیار راهگشاست .
وی افزود: ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی ارزشمند و مقتدرانه است که با حضور شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم خورد؛ پیروزی انقلاب اسلامی آغاز گر عصر جدید در عالم بود و امروز هم باید این کارهای جدید را به عالم صادر کند دفاع ابدی از نظریه انقلاب اسلامی که مایه سربلندی ایران و اسلامی است باید حفظ شود.
رمضانی پور گفت: مشکلات ، سختی ها و گرانی ها، تبعیض و احیانا کم کاری و بداخلاقی ها که وجود دارد شما مردم در ۲۲ بهمن به اینها نه گفتید اینها نبایستی باعث شود که انقلاب زیر سوال برود.
وی تصریح کرد: آغاز نظام و انقلاب اسلامی از نقطه صفر بلکه از زیر صفر بود امروز اینهمه اقتدار دارد و برای ادامه مدیریت جهادی و انقلابی می خواهد .
خطیب جمعه رفسنجان ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور، موتور پیشران کشور در علوم و فنون و فن آوری های مختلف، به اوج رسانیدن مشارکت مردم و مسابقه ی خدمت رسانی، ارتقای شگفت آور بینش سیاسی شما مردم، سنگین شدن کفه ی عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش چشم گیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه و ایستادگی روز افزون در برابر قلدران و ستمگران عالم که در راس انها امریکاست را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.
رمضانی پور با اشاره به توصیه های اساسی رهبر فرزانه انقلاب در  بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: اقتصاد باید در درون کشور ساخته و پایه ریزی شود یعنی همان اقتصاد مقاومتی و راه دیگری وجود ندارد دولتمردان زحمت کشیدند اما بارها رهبری فرمودند خوش بین نیستم وقت تلف نکنید و اعتماد نکنید اما پیشانی این مسئولان به سنگ خورد و به بن بست رسیدند و هیچ راهبردی نداشتند.
وی افزود: عدالت و مبارزه با فساد یکی از این توصیه هاست ما هم باید کمک کنیم تا کسانی که فساد پنهانی ایجاد کردند آشکار کنیم کسی که خون ملت را می مکد هیچ حرمتی ندارد این عابرو ندارد فساد فی الارض انجام داده و باید رسوا شود.
وی تصریح کرد: استقلال و آزادی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی که باید نسل و نسل به فرزندان انتقال دهیم، عزت ملی در روابط خارجی و مرز بندی با دشمنان بایستی حفظ شود ،حرفی نزنیم که مغایر با راه امام و رهبری باشد.

رمضانی پور گفت: آقای مسئول محترم شما همان حرف رهبری را بزنید چرا وادادگی و غرب گرایی در اینهمه سال با عزت زندگی کردید باز هم شما می خواهید به غربی ها وا بدهید این جای تعجب است.
وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر سبک زندگی دینی بیان داشت: شایسته است تاسی کنیم به امام بزرگوار امام خامنه ای (مدظله العالی) که راهبرد حقیقی را ارائه خواهند داد ، از سیمای جمهوری اسلامی نیز می خواهیم که سبک زندگی را هدفمند و قابل قبول برای همه ملت نشان دهند و از نمایش برخی زندگی های بی درد جامعه و کالا و خانه ها تجملی خودداری کنند.

برچسب ها:
حجت الاسلام رمضانی پور حضور خطیب جمعه رفسنجان راهپیمایی 22 بهمن نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    هنوز راهپیمایی تمام نشده گرونی شروع شد میوه و..گرون کردند مزد مردم را خوب دادند لعنت خدا بر این مسولین بی کفایت
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان