پیام های قدردانی مسئولین از حضور باشکوه مردم رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • شناسه خبر: 160212
پیام های قدردانی مسئولین از حضور باشکوه مردم رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه، فرماندار، نماینده و دیگر مسئولین شهرستان با صدور پیام های جداگانه از حضور حماسی مردم رفسنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

خانه » فرهنگی مذهبی » پیام های قدردانی مسئولین از حضور باشکوه مردم رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» حج آیه ۴۰

حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی رفسنجان همراه مردم ایران در سراسر کشور در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه – آن هم در شرایطی که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و بکارگیری شیوه‌های فریبنده و حیله‌گرانه تلاش گسترده‌ای را برای دلسردکردن مردم و ایجاد فاصله آنها با نظام عملیاتی کرده بودند – نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.

این حضور گسترده مردم عزیز و باوفا در راهپیمایی جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، پیام مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام حضرت امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) را به جهانیان ارسال کرد تا بدخواهان و براندازان بدانند کارشان چیزی جز آب در هاون کوبیدن نیست.

این راهپیمایی مظهر اتحاد و انسجام شد و مردم شهرستان با شرکت در آن، عظمت این ملت بزرگ را به همگان نشان دادند و حال نوبت تمام مسئولین کشور و مسئولین شهرستان رفسنجان است تا با تمام قوا و تلاش و مدیریت جهادی و شبانه روزی دینشان را به این مردم وفادار ادا کنند.

اینجانب در پایان از این حضور ستودنی و تماشایی مردم عزیز رفسنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب و همچنین از اصحاب رسانه، اعضای شورای تامین و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در انعکاس و تامین امنیت این مراسم تقدیر و تشکر بسیار دارم و از همه مسئولین شهرستان می خواهم با اتحاد و همدلی و همراهی کامل بیش از پیش به این مردم مومن و انقلابی خدمت کنند.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان‌های رفسنجان و انار در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام ایستادگی و پایمردی ملت شریف ایران در گوش حقیقت خواهان جهان طنین انداز شد، بار دیگر شهرستان‌های رفسنجان و انار به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.
اینجانب ضمن بزرگداشت چهل سالگی پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور رفسنجان و انار که در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش همدلی، همراهی و همبستگی و وحدت میان ملت و نظام، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف رفسنجان و انار و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر، بویژه اعضای ستاد دهه فجر این شهرستان‌ها، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت دارم.

علیار اسکندری نسب معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرستان رفسنجان به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.
اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان رفسنجان که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان رفسنجان و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر، بویژه اعضای ستاد دهه فجر شهرستان، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایم.

برچسب ها:
پیام قدردانی راهپیمایی22بهمن در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان