خدمت صادقانه راه قدردانی از مردم است

  • شناسه خبر: 1600
خدمت صادقانه راه قدردانی از مردم است

«خانه خشتی» ‌: امام جمعه رفسنجان گفت: تنها راه قدردانی از مردم همیشه در صحنه ایران انجام خدمت صادقانه از سوی مسئولان است. به گزارش خبرنگار «خانه خشتی»:حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) توجه به فقرا و نیازمندان را واجب و محسنان را جزو […]

خانه » رفسنجان » خدمت صادقانه راه قدردانی از مردم است

«خانه خشتی» ‌: امام جمعه رفسنجان گفت: تنها راه قدردانی از مردم همیشه در صحنه ایران انجام خدمت صادقانه از سوی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار «خانه خشتی»:حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) توجه به فقرا و نیازمندان را واجب و محسنان را جزو معروفان در روز قیامت دانست.

وی گفت: صداقت و راستی میثاقی است که پیامبر اکرم (ص) به آن تأکید داشته و میثاق مردم ایران در ۱۲ اسفند بر همه ثابت شد.

رمضانی‌پور افزود: حتی دشمنان ما هم به این اذعان کردند که ۱۲ اسفند، رأی مردم ایران، رأی ولایت بود و بعد از انتخابات جایگاه رهبری در بین مردم ایران محکم‌تر شده است.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که در انجام واجبات خود کوتاهی نمی‌کنند، اما نسبت به ولایت و رهبری معرفت ندارند، اینان مسلمانان مستضعفی هستند که راه را به نادرستی تشخیص داده‌اند.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: برخی افراد به دلیل مسائل دنیوی، آخرت خود را می‌فروشند، اما باید به مردم همیشه در صحنه و حق‌شناس ایران و در واقع به خودمان تبریک بگوییم که چنین مردمی داریم و هر چه برای آن‌ها خدمت کنیم، باز هم کم است.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر و نرخ‌های متفاوت کالاها بیان داشت: استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان هم به این مهم رسیدگی کنند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: اتباع افاغنه‌ای که این همه در مملکت ما مشکلات به وجود آورده‌اند، نباید نرخ کارگری تعیین کنند و الگوی دیگران شوند، بلکه خود کارگران ایرانی متحد شوند و نرخی خوب تعیین کنند تا ضرری به کسی نرسد.

وی افزود: رئیس جمهور امریکای جنایت‌کار که به شکست خود در برابر ایران اذعان کرده است، می‌داند که این مردم پشتیبان ولایت هستند، لذا باید در تمام زمینه‌ها با اتحاد و هم‌دلی مشکلات خود و جامعه را رفع سازیم و الگی جهانیان باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر‌نشان کرد: رسیدگی به مشکلات کارگران شرکت‌های مس سرچشمه باید در رأس کار مدیران و مسئولان این شرکت قرار گیرد، زیرا این زحمت‌هایی که کارگران می‌کشند و تولیداتی چند برابر سال‌های قبل به وجود می‌آورند، نباید بی‌مزد و پاداش باشد و چه بسا که حقوق آن‌ها را هم نمی‌پردازند.

وی تصریح کرد: این مسئله‌ای است که مدیران باید بدانند اگر حقوق خودشان دیر شود، زمین و زمان را به هم می‌ریزند، پس باید خود را به جای آن‌ها بگذارند و برای رفع مشکلاتشان اقدام کنند.

رمضانی‌پور از کارگران این شرکت‌ها خواست که دیگر کار را تعطیل نکنند تا بی‌نظمی به وجود آید و قانون به هم بریزد.

وی توجه به قوانین و مقررات را برای سفرهای نوروزی واجب دانست و گفت: با رعایت قانون ضررهای مالی و جانی هم کمتر می‌شود.

برچسب ها:
خدمت صادقانه راه قدردانی از مردم است کارگران شرکت‌های مس سرچشمه مس سرچشمه،
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان