نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد :

مردم این انقلاب لایق بهترینها هستند / همگرایی و همدلی به مردم امید میدهد

  • شناسه خبر: 159986
مردم این انقلاب لایق بهترینها هستند / همگرایی و همدلی به مردم امید میدهد

نماینده مردم رفسنجان گفت :مردم از سیاست بازی خسته شده اند ، از هر گروهی و جناحی هستید باید هدف نظام را در نظر بگیرید با اتحاد و همدلی و بدور از جناح و سیاسی بازی می توان به پیشرفت شهر فکر کرد کسانیکه با مردم نباشند به نظام و مردم صدمه خواهند زد.

خانه » سیاسی » مردم این انقلاب لایق بهترینها هستند / همگرایی و همدلی به مردم امید میدهد

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در میدان شهدای رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شخصیت های انقلابی شهرستان اظهار داشت:شروع انقلاب از مردم بود اقتدار و قدرت این انقلاب آنچنان بود که استکبار جهانی بر خود لرزید و از همان ابتدا با تمام مزدوران منطقه ای خود در صدد خاموش کردن چراغ این انقلاب بودند .

وی با بیان اینکه انقلاب ما توطئه های داخلی و خارجی را خنثی نمود تصریح کرد :دشمن توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد نتیجه مخالفت های دشمن  با نظام چیزی جز استقامت و اقتدار هر چه بیشتر مردم نیست و نخواهد بود .

انارکی محمدی با اشاره به اینکه اولین گردانهای خط شکن در دوران جنگ تحمیلی از رفسنجان بودند بیان داشت : نتیجه تحریم های اقتصادی دشمن علیه ما سازندگی و خوداتکایی شد و تحریم ها به فرصت تبدیل شد .

وی اضافه کرد : مردم برای این نظام ،خون و شهید داده اند و بهتر از گذشته پشتیبان نظام هستند و آرمانی بودن این انقلاب ادامه دارد.

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه رتبه برتر رشد علمی ایران در دنیا قابل انکار نیست گفت :رشد تولید دانش بنیان و پیشرفت کشور در زمینه دانش هسته ای و نانو از دستاوردهای انقلاب است .

وی خاطرنشان کرد:چرا ما از پیشرفتهای خود می ترسیم پیشرفتهای ما برای تمام کشورها شناخته شده ولی برای ما خودمان ناشناخته مانده است اینکه ما تحریم می شویم برای این است که دشمن قابلیت های زیادی در ما دیده است.

انارکی محمدی اذعان داشت :باید همیشه انقلابی بمانیم و تکلیف خود را فراموش نکنیم و تحول و بهبود را سر لوحه خود قرار دهیم چراکه مردم این انقلاب لایق بهترینها هستند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد پسته کشور در رفسنجان تولید می شود گفت :بخشیده شدن سود دیرکرد برای  وام های زیر ۱۰۰ میلیونی در سه سال گذشته و ایجاد مصوبه در امهال وام ها از دیگر اقدامات ما بود .

نماینده مردم رفسنجان یادآور شد :۸ چمن ورزشی تا به امروز افتتاح شده که تا پایان سال ۷ چمن به بهره برداری می رسد .

وی با بیان اینکه سعی کردیم کارگران ایرانی جایگزین کارگران افغانی شوند افزود :بیش از ۳۰ صنعت کوچک قطعه سازی در رفسنجان و حومه فعال شده است ،تنها کارخانه داروسازی در منطقه جنوب شرق به نام رفسنجان دارو به همت بخش خصوصی دررفسنجان افتتاح شد .

انارکی محمدی اذعان داشت :کارخانه ۷ مگاوایتی انرژی خورشیدی با اعتبار ۱۱ میلیون یورو کلنگ زنی شده است تا تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد ،تولید کود شمیایی درآینده برای اسید مس در راستای تولیدات داخلی صورت گرفته است .

وی یادآور شد : احداث ۱۱۰  کیلومتر با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان برای راه روستایی  و ۲۹کیلومتر جاده رفسنجان به بافق که مراحل پایانی آن رو به اتمام است و احداث باند دوم رفسنجان –نوق که قطعه فاز دوم آن به زودی کلنگ زنی خواهد شد ،بازسازی جاده رفسنجان به داوران و زرند با هزینه های غیر دولتی از دیگر اقدامات ماست .

نماینده مردم رفسنجان با اشاره به اینکه حفر یک حلقه چاه روستایی در حومه غربی در سه سال گذشته ایجاد شده است گفت :سن چاه های ما به سال رسیده است باید در مصرف آب صرفه جویی کرد .

انارکی مردم تاکید داشت :احداث مخزن دو هزار مترمکعبی به طول ۱۲ کیلومتر برای آبیاری شهری با اعتبار ۶ میلیارد تومان و پیگیری خط انتقال لوله آب از داوران به طول ۴۵ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان ،ساخت مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی با اعتبار ۷ میلیارد تومان که  تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد از دیگر خدمات ماست .

وی بیان داشت :افتتاح کارخانه اسید مس یکی از دغدغه های مردمی در بحث آلایندگی بود که با راه اندازی آن تا پایان سال با تولید ۹۰۰ هزار تن اسید مس نقش مهمی در کاهش آلایندگی خواهد داشت .

انارکی محمدی با بیان اینکه زیرساختهای صنایع مس در منطقه ویژه اقتصادی برای ایجاد صنایع پایین دستی شکل گرفته است گفت :۱۵۰۰ هکتار زمین برای صنایع پایین دستی مس در نظر گرفته شده است طی ۳۰ تا ۴۰ سال به رفسنجان کمتر توجه شده است الان هم راضی نیستیم چراکه مردم توقع دارند از ظرفیت مس در رفسنجان استفاده نمایند .

وی ادامه داد :با جلسات زیادی که با مسئول مس گذاشتیم و در خصوص نخریدن اجناس ما گفتگو کردیم مس بازار خوبی دارد چقدر از بازار مس سهم ما مردم رفسنجان شده است ؟

نماینده مردم رفسنجان تصریح کرد :با همدلی و همراهی مسئولین اقدامات خوبی در ایجاد فضای کسب و کار در مس انجام می گیرد .

وی بیان داشت :مردم از سیاست بازی خسته شده اند ،مسئولین باید بدانند مردم از این جناح بازی خسته شده اند، از هر گروهی و جناحی هستید باید هدف نظام را در نظر بگیرید با اتحاد و همدلی و بدور از جناح و سیاسی بازی می توان به پیشرفت شهر فکر کرد کسانیکه با مردم نباشند به نظام و مردم صدمه خواهند زد با همگرایی و همدلی به مردم امید بدهیم .

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیزدر جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن  اظهار داشت : رفسنجان و همه رفسنجانی ها اعم از مرد و زن ،پیر و جوان آمدند تا به وظیفه خود عمل کنند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع  مقدس و مدافع حرم بیان داشت :از همه کسانیکه که در خلق  این حماسه بزرگ  شرکت داشتند قدردانی و تشکر می کنم .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :چهل سال جهاد ،ایثار ،مقاومت  ،عزت و اقتدار ،چهل سال امانتداری ،غیرت و استقلال همه جانبه سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی و تا حدودی اقتصادی و رشد علمی در عرصه های مختلف وچهل سال پیشرفت و مقابله با زورگویی های دشمن و تحریم های ظالمانه، نشان از دستاوردهای انقلاب دارد.

وی افزود :همه مسئولین شهرستان با همدلی و اتحاد برای شما مردم خدمت خواهند کرد .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان