معاون استاندار کرمان:

مهمترین مسئله ی رفسنجان اشتغال است

  • شناسه خبر: 159915
مهمترین مسئله ی رفسنجان اشتغال است

معاون اقتصادی استانداری کرمان گفت: مهمترین بحث شهرستان رفسنجان اشتغال است، امیدواریم بتوانیم با همفکری همدیگر آن را حل کنیم و وضعیت حساس اقتصادی که در کشور حاکم است باعث نشود به مردم رفسنجان صدماتی وارد نماید .

خانه » اقتصادی » مهمترین مسئله ی رفسنجان اشتغال است

به گزارش خانه خشتی ؛ محمد علی دهقان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان درآیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی روستایی در رفسنجان با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت :خوشحالیم که بر خلاف تبلیغاتی که دشمن بر علیه ما انجام داد که مردم چهل سالگی انقلاب را نبینند الحمدلله چهلمین سال پیروزی ان را جشن خواهیم گرفت .
وی بیان داشت :همه پشت کار هستیم تا شایعاتی که دشمن برای ناامید کردن نظام دارد نقش بر آب کنیم و مردم پیشرفتهایی انقلاب را لمس کنند .
معاون وزیر بهداشت تصریح کرد :کمبودها و نارسایی هایی که وجود دارد باید جداگانه رسیدگی شود و در جلسات متعدد مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و راه هایی که می شود حداقل به استانداردهایی کشور رسید بررسی شود .
وی افزود :در آستانه ۲۲ بهمن هستیم مطابق نظر مقام معظم رهبری بیشتر بر نقاط قوت و کارهایی که انجام شده است تکیه کنیم در رفسنجان نقاط قوت زیادی وجود دارد به برکت شورای و شهردار جدید، شهرما در استان در این روزها ضرب المثل همه شهرها شده است .
دهقان عنوان داشت :اینکه ظرف یکسال اینهمه تحول در شهر ایجاد شده است مایه افتخار رفسنجان است و این یکی از نقاط قوت شهرستان محسوب می شود که میتواند یک عیدی برای مردم رفسنجان باشد .
وی ادامه داد :ده ها و صدها طرح و نقطه قوت در رفسنجان وجود دارد که زیرساخت اساسی را برای شهر بنیان نهاده است و انشاءا… بر اساس این زیرساختها باید به پیشرفتهای بعدی هم دست یابیم.
معاون وزیر بهداشت گفت :امیدواریم با افتتاح طرح ها مهمترین بحث شهرستان که همان اشتغال است بتوانیم با همفکری همدیگر حل کنیم و وضعیت حساس اقتصادی که در کشور حاکم است باعث نشود به مردم رفسنجان صدماتی وارد نماید .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان