با حضور مسئولین استانی و شهرستان ؛

پروژه پل گیودری در شهر رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 159854
پروژه پل گیودری در شهر رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان و جمعی از مسئولین رفسنجان پروژه پل گیودری در وردی شهرک امام خمینی(ره) افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » پروژه پل گیودری در شهر رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

به گزارش  خانه خشتی ، طی مراسمی که روز گذشته با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه رفسنجان، فرماندار رفسنجان، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد پروژه پل گیودری در ورودی شهرک امام خمینی(ره) به بهره برداری رسید.

محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که یک پروژه انسان محور و محرک توسعه امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همراه تعداد زیادی از پروژه های دیگر در شهر رفسنجان تقدیم همشهریان عزیزمان می شود.

عظیمی زاده سرعت عمل و کیفیت اجرای پروژه پل گیودری را در رفسنجان یک رکورد برشمرد و افزود: از همه کسانی که کمک کردند تا احداث این پل ظرف ۶۰ روز به ثمر نشسته و به بهره برداری برسد تشکر می کنم که اجرای این پروژه یک نوع رکورد در شهر رفسنجان محسوب می شود.

وی بیان داشت: این پروژه کاملاً بومی توسط نیروهای خدوم شهرداری رفسنجان اجرا شده و همراهی و همکاری مردم را در طول اجرا به همراه داشته است.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه شهر رفسنجان در آستانه یک خیز بلند است، خاطرنشان کرد: اتفاقی در حال رخ دادن در شهر است که شاید سرعت پیشرفت شهر رفسنجان نسبت به خیلی از شهرهای دیگر بالاتر است که به عزم، اراده و همدلی که بین مردم و مسئولان در این شهرستان و شهر وجود دارد بازمی گردد.

عظیمی زاده ادامه داد: این هماهنگی، همسویی و همدلی که بین مردم و مسئولان است و حمایتی که از سوی شورای اسلامی شهر از شهرداری رفسنجان انجام می شود اگر نتیجه ای غیر از این داشت باید تعجب می کردیم و طبیعتاً این همراهی و حمایتی که از فعالیت در شهر می شود نتایج بسیار خوب و پرباری را در آینده نیز به همراه خواهد داشت.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: همه کارها با صرفاً پول انجام نمی شود بلکه بسیاری از کارها را می شود با همراهی و همدلی و اراده حل کرد و اتفاقاتی خوبی رقم می خورد.

عظیمی زاده عنوان کرد: شعار ما در بودجه سال ۹۷ شهرداری رفسنجان، افتخار به رفسنجانی بودن بوده است، مردم رفسنجان باید افتخار کنند که در شهری مثل رفسنجان زندگی می کنند. این افتخار وجود داشته و باید روزبه روز بیشتر شود.

وی ادامه داد: سال ۹۸ را با شعار دیگری شروع می کنیم که سه شعار را برای سال ۹۸ به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادیم که یکی بحث شادی است چرا که شهروندان باید شاد بودن را در شهر تجربه کنند.

شهردار رفسنجان ابراز داشت: تعهد شهروندان و مسئولین به شهر خود و اینکه ما به رفسنجان که بستری را برای زندگی پررفاه و با آسایش ما فراهم کرده متعهد باشیم و همچنین حس افتخار به رفسنجانی بودن دو شعار پیشنهادی دیگر ما برای سال ۹۸ می باشد.

عظیمی زاده با یان اینکه شهروند رفسنجانی نباید هنگامی که مهمانی از خارج از شهر داشت خجالت بکشد، افزود: باید اینقدر فضای سبز و فضای تفریحی برای میهمانان خود داشته باشیم که وقتی کسی وارد شهر رفسنجان شد سردرگم نباشیم که او را برای تفریح کجا ببریم.

وی بیان کرد: شهرداری به همراه شورای اسلامی شهر عزم و اراده راسخی دارند که به این موضوعات برسیم و به همین ترتیب پروژه ها را تعریف کرده ایم.

شهردار رفسنجان در همین زمینه به برخی پروژه های شهرداری در راستای شهری انسان محور اشاره کرد و گفت: احداث محور گردشگری و فرهنگی خیابان بنفشه، احداث تعداد زیادی پارک ها درون محله ای، پارکهای بزرگ و کوچک در شهر در حال ساخت است و در حوزه های مختلف در شهر با طراحی پرسنل شهرداری و با اجرای پیمانکاران خود شهر در حال کار هستیم.

عظیمی زاده بیان کرد: بحث ساماندهی آسفالت با جدیت در حال اقدام و پیگیری است، بحث پیاده روسازی در راستای انسان محوری شهر با جدیت در حال اقدام است، پروژه های روشنایی در سطح شهر برای اولین بار تجربه می شود و شهرداری در این زمینه با جدیت در حال اقدام است.

وی اضافه کرد: بحث دوربین های نظارتی شهر نیز با همکاری مرکز مانیتورینگ کاری ارزشمند بود و به بهره برداری رسیده است و بسیاری از پروژه های دیگر که امیدواریم این پروژه ها برگ سبزی باشد برای همشهریان عزیزی که ما را حمایت می کنند و نشان داده اند به شهرداری و شهر خود علاقمند هستند و زحمات خدمتگذاران خود را ارج می نهند.

برچسب ها:
پل گیودری در رفسنجان شهرداری رفسنجان گیودری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان