امام جمعه رفسنجان:

چهل ساله نشدن انقلاب آرزوی همه دشمنان این نظام بود

  • شناسه خبر: 159648
چهل ساله نشدن انقلاب آرزوی همه دشمنان این نظام بود

امام جمعه رفسنجان گفت:چهل ساله نشدن انقلاب آرزوی همه دشمنان انقلاب بود نه تنها آمریکایی و اسرائیلی ها حتی دشمنان داخلی، سلطنت طلب ها و ملی مذهب ها ولی این آرزو را باید به گور ببرند ما راهمان را ادامه می دهیم تا ظهور امام زمان(عج). 

خانه » سیاسی » چهل ساله نشدن انقلاب آرزوی همه دشمنان این نظام بود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین ، به ماجرای برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تدریس یک محکوم فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی فرد محکوم فتنه ای دعوت شده بود از سوی وزارت که با هوشمندی مسئولان و معاونین و دانشجویان این قضیه جمع شد، آدم های فتنه گر برای دانشجویان اگر حرفی داشتند می بایست خودشان عمل میکردند و در زمان لزوم نظام و ولایت را حمایت میکردند که نکردند و به عابروی نظام را لطمه زدند.
وی افزود: تاکید می کنیم که همه ی دانشگاههای ما اینچنین هوشمندی داشته باشند و اجازه ندهند این چنین افرادی دعوت شوند و جای دارد از هوشمندی دانشجویان و مسئولان این دانشگاه قدردانی کنیم.
رمضانی پور با عرض شهادت مظلومانه فاطمه زهرا(س) بیان داشت: سیره ی مبارزانی حضرت زهرا در مقابله با نفاق و انحرافی که در سیره ی پیامبر بوجود آمد الگوی ماست، ایشان با خطبه های غرا مبارزه خود را اغاز کرد و آن مبارزه هنوز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: آغاز گر مبارزه با نفاق و انحراف حضرت زهرا(س) است و تا دولت حقه ی فرزندش ادامه خواهد داشت و ما ادامه دهنده خواهیم بود.
خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: پس از شهادت پیامبر اکرم قدر حضرت زهرا(س) را ندانستند کمااینکه امروز هم قدرش را ندانیم از سر جهل و نادانی .
حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه با اعلام زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ از میدان علی ابن ابیطالب(ع) آغاز می شود، راهپیمایی امسال نیز در عالم بی نظیر خواهد بود.

وی افزود: پیروزی در ۲۲ بهمن ۵۷ به آسانی به دست نیامد بلکه با مجاهدت و مبارزه چند ساله و سرسختی امام و یارانش و امت بدست امد و در راه مبارزه و مجاهدت هر عاملی که بتوان انها را بازدارد شناسایی و کنار زدند. رفسنجان در انقلاب جزو شهرهای نخست قیام کننده است .

رمضانی پور به واقعه پیوستن همافران در چنین روزی به امام راحل و امت اسلامی  اشاره کرد و گفت: این کار بزرگی بود این اعلام همبستگی کار شجاعانه ای بود چرا که هوز ارتش و دولت بختیار سر کار بودند، همافران در دیدار بعدی با امام راحل گفتند اماما ما نیامدیم محضر شما که بگوییم برای انقلاب خدمتی کردیم آمدیم بگوییم چه خدمتی می توانیم بکنیم ، این برای ما درس است اینکه چه خدمتی می توانیم بکنیم ان را بدانیم و عمل کنیم.
وی خاطر نشان کرد: برای این انقلاب کارهای بزرگی صورت گرفت که ما وظیفه داریم بیان کنیم برای نوجوانان و جوانان که بدانند پدران و مادران آنها چه خدمتی برای این کشور و انقلاب انجام دادند.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: چهل ساله نشدن انقلاب آرزوی همه دشمنان انقلاب بود نه تنها آمریکایی و اسرائیلی ها حتی دشمنان داخلی، سلطنت طلب ها و ملی مذهب ها ولی این آرزو را باید به گور ببرند ما راهمان را ادامه می دهیم تا ظهور امام زمان(عج).
وی تصریح کرد: بدانند کسانی که هنوز بعد چهل سال فکر می کنند شاید این رژیم مقدس جمهوری اسلامی سرنگون شود و رژیم دلخواهشان بر سر کار آید، دیگر گذشت ان زمان و تمام شد.
رمضانی پور گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن که همیشه با صلابت و اقتدار آفرین بوده است امسال حساسیت بیشتری دارد و شما ملت باز هم ارزشی را بوجود می آورید که در عالم بی نظیر باشد همه لحظه شماری می کنید ، با وضو در این راهپیمایی که کمر دشمن را می شکند شرکت کنید .
وی بیان داشت: آمدن شما ناکام گذاشتن برنامه های دشمن را در پی خواهد داشت و پاسخی به جنگ تمام عیار اقتصادی است درست است که تحریم های ظالمانه دست و پای مسئولان را بسته است اما امیدواریم از سوی مجلس و دولتمردان تدبیری اندیشیده شود و زندگی شما مردم به حد نسبی تبدیل شود که حرکت هایی صورت گرفته است .

وی افزود: لازم است دستگاه قضا نیز با افراد زالو صفت حرام خوار همچون در این چند ماه با قاطعیت عمل کنند در سراسر کشور تا این افراد به سزای عمل ننگین که با ملت جنگیدند برسند.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: حضور شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه برای مسئولان نظام و تجلی وحدت و همبستگی چهل ساله ، مردم سالاری دینی ، آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب، بیعت نسل چهارم انقلاب با آرمان های نظام و امام راحل و رهبری و خون مطهر شهدا و تضمین بقای انقلابمان خواهد شد.
رمضانی پور در ادامه با اشاره به تحولات منطقه ای بیان داشت: تشکیل دولت لبنان با هه فشارهای آمریکا و اسرائیل و عربستان با پیروزی مقتدرانه حزب الله لبنان رقم خورد و بازوی توانمند در خط مقدم جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی اظهار داشت: مسئولان اروپایی ها همچون آمریکاییها به هیچ عهد و اصول انسانی پایبند نیستند و بی شرمانه یک رای علیه ملت ایران صادر کردند که همان دوازده ماده پیش شرط آمریکا برای خروج از برجام را داشت ، اروپا و امریکا چه فرقی می کند؟
رمضانی پور گفت: آقایان ظریف و عراقچی شما شجاعانه در مقابل مردم حاضر شوید و از ساحت ملت بزرگ ایران اسلامی عذر خواهی کنید و بگویید ما در این چند سال شما را بند به این برجام کردیم ، کار اقتصادی نکردیم و این مشکلات را بوجود آوردیم والله ملت شما را می بخشند (تکبیر نمازگزاران)

خطیب جمعه رفسنجان در پایان از مدیریت مجتمع مس سرچشمه در خصوص اعطای تسهیلات و حمایت از اشتغال های خرد و راه اندازی کار اقتصادی در منزل قدردانی کرد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان راهپیمایی 22 بهمن مجتمع مس سرچشمه مدیریت مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان