سید جلال یحی زاده به کما رفت

دعا کنیم برای مردی که نه یک مهره سیاسی، بلکه یک انسان مسئول است

  • شناسه خبر: 15942
دعا کنیم برای مردی که نه یک مهره سیاسی، بلکه یک انسان مسئول است

فکر می کنید عکس بالا مربوط به چه کسی می باشد؟ عکس بالا مربوط به سید جلال یحی زاده نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی می باشد. مردی که همواره سعی بر این داشته است روحیه مردمی خود را حفظ کند. و اما بعد… سیدجلال یحیی‌زاده به کما رفت. این خبری است […]

خانه » آخرین اخبار » دعا کنیم برای مردی که نه یک مهره سیاسی، بلکه یک انسان مسئول است

فکر می کنید عکس بالا مربوط به چه کسی می باشد؟ عکس بالا مربوط به سید جلال یحی زاده نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی می باشد. مردی که همواره سعی بر این داشته است روحیه مردمی خود را حفظ کند.

و اما بعد…

سیدجلال یحیی‌زاده به کما رفت. این خبری است که همه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند اما اگر امروز قرار است درباره به کما رفتن یحیی‌زاده مطلبی نگاشته شود نه به دلیل این است که او نماینده مجلس است و نه به این دلیل جایگاهش در میان سیاسیون، نه برای اصولگرا بودنش است.

حالا برای سلامتی یحیی‌زاده دعا می‌کنیم چون او حتی برای سلامتی کودکان معلول ذهنی هم تلاش می‌کرد، چون فراموش‌شدگان را فراموش نکرده و به آنها سر می‌زد. او حق پدری به گردن خیلی‌ها دارد، خیلی‌هایی که شاید حتی او را ندیده باشند، از راننده‌ای که او را بدون محافظ از مجلس تا خانه کوچک مجاور مدرسه می‌برد تا کسی که در سطح مدیریت کلان با او همکلام شده بود، قبل از این بیماری برای طول عمرش دعا می‌کردند، حالا هم همه بسیج شده‌اند و دعا می‌کنند تا این نماینده سلامت خود را به‌دست آورد. راننده‌اش را به یاد دارم که مدام می‌گفت حاج آقا از کمک به هیچ کس دریغ نمی‌کند و در حد توانش برای همه تلاش می‌کند، می‌گفت او غریبه و آشنا، همشهری و غیرهمشهری نمی‌شناسد اگر کسی کمک بخواهد، اگر کسی کاری داشته باشد حاج آقا در حوزه قانون و اختیارات کمکش می‌کند.

این جملات را به یاد می‌آورم و به حاج آقا که الان روی تختی در اتاق ICU با چشمان بسته آرام خفته و با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کند، خیره می‌شوم.او همیشه در عرصه‌های مختلف نسبت به تکالیف خود در دفاع از اسلام و حکومت اسلامی کوتاهی نکرده است؛ چه آن روزهایی که در لباس رزمنده به جبهه‌ها رفت چه امروزی که روی صندلی مجلس می‌نشیند و کمتر کسی می‌داند او شیمیایی است و ریه‌هایش مشکل دارد اما به دنبال جانبازی و… نمی‌رود.برایش دعا کنید چون بچه‌های آسایشگاه محبت، آسایشگاهی که در اطراف شهر میبد قرار دارد او را به یاد دارند، بچه‌های آسایشگاهی که کودکان معلول فراموش شده زیادی را در خود جای داده، دستان پدرانه سیدجلال را به یاد دارند و برای بهبود این پدر دعا می‌کنند.برای سیدجلال یحیی‌زاده دعا کنید که بهبود یابد چون مردم تفت و میبد آرام و قرار ندارند و مدام دعای توسل می‌خوانند تا نماینده شهرشان دوباره شفا یابد. آنها می‌خواهند همچنان دو روز‌آخر هفته صدای موتور یاماهای آشنایی را بشنوند که سوارش چندین کیلومتر از پایتخت با قطار یا اتوبوس طی کرده تا پای درددلشان بنشیند.امروز که به گفته همسر سیدجلال فقط خدا و جد وی می‌توانند برای شفای همسرش کاری کند؛ باید دعا کرد تا او بهبود یابد.

همسر فداکار این مرد که سال‌ها کنار او در خانه کوچکی در جوار مدرسه‌ای به دور از خانه‌های مجللی که برخی نمایندگان دارند، زندگی کرده به خورشید می‌گوید: بین نماز مغرب و عشا بود که حال همسرم به هم خورد البته شدت وخامت به حدی نبود که نگران شوم، او را به بیمارستان فیروزگر رساندیم.

وی ادامه می‌دهد: همسرم تحت مداوا بود. قدرت تکلم نداشت اما اوضاعش خوب بود، شاد بود، موهایش را شانه می‌کرد و کارهای شخصی‌اش را خودش انجام می‌داد تا دوباره روی تخت بیمارستان سکته کرد و به کما رفت.همسر این نماینده مجلس با اشاره به اینکه از همه می‌خواهد برای بهبودی سیدجلال دعا کنند، می‌گوید: در مصلای تفت و میبد برای بهبودی همسرم دعای توسل خواندند. او با اشاره به اینکه از درگاه خدا ناامید نمی‌شود، می‌گوید: امیدوارم همسرم شفا یابد.برادر همسر یحیی‌زاده هم که پزشک است درباره وضعیت جسمانی او به خورشید می‌گوید: از لحاظ پزشکی فقط باید صبر کنیم تا خونی که داخل مغز جمع شده جذب شود و میزان آسیب به بدن مشخص شود. او با اشاره به اینکه در این شرایط تغییر بیمارستان و انتقال بیمار تفاوت ندارد، ادامه می‌دهد: فقط از همه مردم می‌خواهیم برای بهبود سیدجلال دعا کنند.سیدجلال یحیی‌زاده سلامتی خود را مجددا به‌دست خواهد آورد البته اگر برایش دعا کنیم و مشیت الهی بر این باشد که به خدمت خالصانه‌اش ادامه دهد. دعا می‌کنیم و دستانمان رو به آسمان است

منبع

برچسب ها:
تفت دعا سید جلال کما میبد یحی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان