به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

برپایی تریبون آزاد در مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 159398
برپایی تریبون آزاد در مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان / عکس

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با همکاری پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان ، صبح امروز تریبون آزاد در مدرسه دخترانه شاهد برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » برپایی تریبون آزاد در مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با هماهنگی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان و مدیریت دبیرستان دخترانه شاهد ، تریبون آزاد با موضوع دانش آموز انقلابی در جمع دانش اموزان این مدرسه و با حضور محمد شیخ زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش برپا شد.

دانش آموزان مدرسه شاهد رفسنجان ضمن استقبال از برپایی چنین مراسمی در مدرسه برای اولین بار ، خواستار استمرار آن و البته برگزاری آن با حضور مسئولین شهرستان شدند.

در این تریبون آزاد دانش آموزان موضوعات متعدد سیاسی، اقتصادی، چهل سالگی انقلاب اسلامی، حجاب ، پاسخگو بودن مسئولین و … را مطرح کردند.

یکی از دانش آموزان گفت: این انقلاب با هدف مشخص شکل گرفته که چهل سال امتداد یافته، ما به عنوان قشر نوجوان باید هدف های این انقلاب را بشناسیم خونهای زیادی برای این انقلاب ریخته شده، ما باید نسبت به مسائل روز با دید منطقی نگاه کنیم و به منابع ناموثق اجازه ندهیم که افکار خود را به ما تحمیل کنند.

وی افزود: با چشم بسته نسبت به قضایایی کشور نگاه نکنیم درست است که وضع اقتصادی ما بهم ریخته است شاید آدم های درستی سر کار نباشند اما اصل اساسی این نظام بر اساس آرمان ها و اسلام شکل گرفته است و باید هنجارهایمان را بر اساس این ارزش ها بنا کنیم.

دانش آموز دیگری گفت: درست است که آمریکا ظلم می کند و ما در تحریم هستیم اما اینکه تمام مشکلات اقتصادی کشور را تقصیر آمریکا بندازیم درست نیست، تحریم از زمان انقلاب بوده و این تورم و گرانی ناشی از این است که مسئولین ما متعهد به وظیفه نیستند.

اینکه ما دانش آموزان امروز در آرامش هستیم و درباره مسائل کشورمان صحبت می کنیم مدیون خون شهدا هستیم و درست نیست با یکسری ها حرفها هدف شهدا را زیر پا بگذاریم، مسئولین ما هم باید پاسخگوی خون شهدا باشند

دانش آموز دیگری نیز مشکلات اقتصادی را مطرح کرد و گفت: مسئولین فکر دانش آموزانی باشند که هیچ چیزی ندارند بخرند حتی لباس عیدشان هم نداشته باشند ، مسئولین رسیدگی کنند و البته درست عمل کنند.

دانش آموز دیگر گفت: من یک دانش اموز انقلابی هستم و افتخار می کنم اما کاری را که در این راستا انجام می دهم برای انقلاب، خداوند و شهداست نه برای ارگان و نهادی دیگر،  اگر مدرسه شاهد مدرسه انقلاب برگزار می کند تنها برای انقلاب است.

 

برچسب ها:
پایگاه خبری خانه خشتی تریبون آزاد مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان