۲۹۷ کارگزاری رسمی در کشور فعال است

  • شناسه خبر: 159396
۲۹۷ کارگزاری رسمی در کشور فعال است

مدیرکل دفتر امور کارگزاری های تامین اجتماعی گفت: یکی از بهترین اتفاقاتی که در سازمان افتاد واگذاری خدمات به بخش خصوصی بود،۲۹۷ کارگزاری رسمی در کشور فعال است .

خانه » اجتماعی » ۲۹۷ کارگزاری رسمی در کشور فعال است

به گزارش خانه خشتی ؛ محمد قوامی  ظهر امروز در آیین افتتاحیه کارگزاری ۲۶۳ تامین اجتماعی رفسنجان که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار داشت : یکی از بهترین اتفاقاتی که در سازمان افتاد واگذاری خدمات به بخش خصوصی بود،۲۹۷ کارگزاری رسمی در کشور فعال است .

وی بیان داشت :سازمان تامین اجتماعی بعد از انقلاب با توسعه افراد تحت پوشش، روند خدمات رسانی را تغییر و توسعه داد از سال ۸۴ سریعتر از بخش های اجرایی بخش خصوصی سازی را وارد شدیم و پروژه ایجاد واگذاری و ارائه خدمات را آغاز کردیم .

قوامی افزود :ایجاد کارگزاری برای سازمان ظرفیت های خوبی را ایجاد کرد مخصوصا در بخش بیمه اگر قرار بود به همین شیوه ادامه بدهیم وضعیت موجود سازمان و نیروی انسانی برای ارائه خدمات به این جمعیت بسیار زیاد، امکان پذیر نبود .

مدیرکل دفتر امور کارگزاری های تامین اجتماعی گفت :یکی از بهترین اتفاقاتی که در سازمان افتاد واگذاری خدمات به بخش خصوصی بود در این واگذاری مشکلاتی وجود داشت طی این سالها رفع شد و باعث ایجاد رضایت خوبی در مخاطبین سازمان شد .

وی خاطرنشان کرد :سال ۹۶ طبق دستور نوبخت مقرر شد ۸۰ کارگزاری در کشور بر خلاف دوره های قبل با آزمون رسمی تا پایان سال واگذار کنیم و این موضوع در اشتغال نقش مهمی دارد .

محمد قوامی تاکید داشت :در دهه فجر ۳۸ کارگزاری افتتاح شد و تا پایان سال این تعهد را داریم که مابقی آن انجام شود در کنار آن بحث توسعه کیفی خدمات را هم مد نظر داریم .

وی افزود :یکی از برنامه های ما این بود که خدمات را به طور کامل در اختیار کارگزاری بگذاریم جاهایی دچار نقص بودیم که برطرف کردیم .

مدیرکل دفتر امور کارگزاری های تامین اجتماعی خاطرنشان کرد : برای اولین بار در کل مجموعه سازمان تامین اجتماعی ،بحث استانداردسازی در حوزه کارگزاری هم از لحاظ نیروی انسانی و فضای فیزیکی مطرح و این مهم انجام شد و برای کارگزاریهای جدید اولویت، اول شد .

وی یادآور شد : در ده استان(تهران ،اصفهان ،البرزو…) صدور دفترچه و تمدید اعتبار بصورت غیرحضوری پایلوت شده و به دنبال توسعه آن هستیم .

قوامی گفت :تمامی استانداردهای لازم در این کارگزاری رعایت شده است و امیدواریم مورد رضایتمندی داشته باشند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان