دومین کارگزاری رسمی بیمه تامین اجتماعی در رفسنجان راه اندازی شد / عکس

  • شناسه خبر: 159331
دومین کارگزاری رسمی بیمه تامین اجتماعی در رفسنجان راه اندازی شد / عکس

کارگزاری رسمی ۲۶۳ تأمین اجتماعی در رفسنجان روز گذشته با حضور مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی کشور، مدیرکل تامین اجتماعی استان و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » دومین کارگزاری رسمی بیمه تامین اجتماعی در رفسنجان راه اندازی شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، کارگزاری رسمی ۲۶۳ تأمین اجتماعی به عنوان دومین کارگزاری رسمی در شهر رفسنجان روز گذشته با حضور مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی کشور، مدیرکل تامین اجتماعی استان و فرماندار و امام جمعه و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

این کارگزاری در خیابان مطهری مابین مطهری ۵۰ و ۵۲ واقع شده است.

محمدصادقی مدیرعامل این کارگزاری در این مراسم اظهار داشت :کارگزاری تامین اجتماعی ۲۶۳ با فضایی قریب ۱۶۰ مترمربع در آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان داشت :این کارگزاری فعالیتهایی همچون تعویض ،تمدید اعتبار و صدور دفاتر و نامنویسی از متقاضیان تامین اجتماعی ،پرداخت و دریافت لیست حق بیمه ،عقد بیمه های قراردادی ،بیمه اختیاری مشاغل آزاد،پرداخت کمک هزینه ازدواج وپرداخت هزینه های پزشکی به همشهریان عزیز ارائه خدمت می کند .

صادقی تصریح کرد :در انتخاب محل و ایجاد و فضای فیزیکی این کارگزاری از همان ابتدا ترکیب و پیمان کلیه استاندارهای تعیین شده از سوی اداره کل کارگزاری و در تجهیز و راه اندازی این مجموعه تلاش بر این بوده است که از بهترین و به روز ترین و باکیفیت ترین تجیهزات همراه با طراحی مدرن بهره گرفته شود .

وی افزود :سعی کردیم برای به دست آوردن حداکثر رضایت مشتریان ضمن فراهم نمودن بهترین شرایط کاری و محیطی آرام و ارائه خدمات با کیفیت در راستای اهداف توسعه پایدار سازمانی گام برداشته شود .

مدیرعامل کارگزاری رسمی ۲۶۳ تامین اجتماعی رفسنجان خاطرنشان کرد :در حوزه های فرهنگی و انتخاب نیروی کاری و متخصص تمامی استانداردهای لازم به اجرا در آمده است .

وی اذعان داشت :موقعیت جغرافیایی این مجموعه به گونه است دسترسی محله های پرجمعیت شهری و استانداردهای کارگزاری را آسان می کند همچنی این کارگزاری ضمن نزدیک بودن به بلوار شهید مطهری که از خیابان اصلی و پرتردد شهر است دارای شرایط خوب از لحاظ جای پارک و مراجعه کننده گان می باشد .

صادقی گفت :این کارگزاری از ابتدای کار خود اصول و ترکیب ارباب رجوع و تلاش برای ارائه خدمات در اسرع وقت با بالاترین کیفیت و اولویت قرار دادن نیاز مشتری و نیاز مشتری را در نظر داشته است  سعی نماید تا با استفاده ایده های خلاقانه وبهره گیری از توان فضای مجازی و طراحی آیتم های جذاب  تبلیغاتی خدمات سازمان تامین اجتماعی را معرفی نموده و به عنوان آخرین حلقه از زنجیره برون سازمانی وظیفه خود را به درستی به انجام رساند .

وی ادامه داد :این مجموعه به مانند مجموعه های دیگر دارای نقاط ضعفی خواهد بود که بهره گیری از تجارب سازمان در جهت رفع آن موثر خواهد بود .

صادقی بیان داشت :مدیریت این مجموعه همواره نقدها و پیشنهادات سازنده مسئولین شهر و همشهریان را پذیرا است .

 

 

برچسب ها:
کارگزاری رسمی کارگزاری رسمی بیمه تامین اجتماعی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان