با تغییر مدیریت سینما امین:

بازگشایی سینما امین در هاله ای از ابهام

  • شناسه خبر: 15932
بازگشایی سینما امین در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در حالی که کمتر از یک ماه از پایان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان می گذرد، سینما امین هنوز به استقبال اکران عمومی نرفته و از اکران های نوروزی هم خبری نیست. تأخیر در روند اجرای برنامه های سینما امین موجب شد برای یافتن چرایی این مسئله […]

خانه » بازگشایی سینما امین در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در حالی که کمتر از یک ماه از پایان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان می گذرد، سینما امین هنوز به استقبال اکران عمومی نرفته و از اکران های نوروزی هم خبری نیست.

تأخیر در روند اجرای برنامه های سینما امین موجب شد برای یافتن چرایی این مسئله به سراغ مدیر سینما برویم.

حسین پورمحمدی مدیر سینما امین در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی ضمن اعلام خبر کناره گیری اش از مدیریت سینما به خبرنگار ما گفت: با پایان جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، هفته گذشته نقل و انتقالات انجام شد و سالن های سینما را به مدیریت عمارت تحویل دادیم.

وی در خصوص علت کناره گیری خود به خبرنگار ما گفت: به دلیل اختلافاتی که پس از تغییر مدیریت عمارت به وجود آمد، تصمیم گرفتم مدیریت سینما را به فرد دیگری محول کنم و برای اطلاعات بیشتر، هیئت مدیره باید در این زمینه پاسخگو باشد

پورمحمدی افزود: سابقه درخشان سینما امین از زمان افتتاح عمارت امین بر کسی پوشیده نیست و لازم به یادآوری است که سال گذشته راه اندازی سینما با مشکلات عدیده ای از جمله نبود تجهیزات پخش فیلم و عدم اعتبار در کشور رو به رو بود که با تلاش و پیگیری های مستمر، سینمایی درخور مردم رفسنجان و با تجهیزات پیشرفته فراهم کردیم. ضمن اینکه در ابتدای کار، با وجود عدم تأمین اعتبار مواجه شدیم؛ اما همه این موانع را با توکل بر خداوند و برای جلب رضایت همشهریان و مخاطبین سینما پشت سر گذاشتیم و در نهایت با برگزاری جشنواره فیلم فجر در کشور خوش درخشیدیم.

مدیر سابق سینما ادامه داد: با توجه به اینکه عمارت امین مجموعه ای عام المنفعه است، بخشی از درآمدهای سینما صرف خرید تجهیزات و امکانات آن شده و بخشی نیز به صورت سود به مجموعه بازگردانده شده است.

پورمحمدی با ابراز امیدواری در خصوص ادامه فعالیت سینما در رفسنجان، اظهار داشت: رفسنجان به عنوان اولین شهرستان دارای سینمای دیجیتال و هفدهمین سینمای کشور که امکان فروش اینترنتی بلیت را برای مخاطبینش فراهم کرده است، تاکنون در جهت رضایت مردم فعالیت داشته و کلیه تبلیغات و تلاش ما هم آشتی دادن مردم با سینما بوده است که این امر تاکنون محقق شده است. امیدواریم در آینده نیز با مدیریت جدید هم چنان موفق عمل کند.

گفت و گو: بهناز شریفی

برچسب ها:
اعتبار اولین پورمحمدی سیستم دیجیتال سینما امین کناره گیری مردم هفدهمین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان