شیعه کشی حربه جدید صهیونیزم با چراغ سبز آمریکا

  • شناسه خبر: 15921
شیعه کشی حربه جدید صهیونیزم با چراغ سبز آمریکا

به گزارش “خانه خشتی”؛اسرائیل و نوکرش آمریکا از تغییرات و انقلابهای منطقه به وحشت افتاده اند.الان بدترین روزهایی است که اسرائیل از بدو تولد ننگینش تا کنون می گذراند.شیعه به تبعیت از سرور و سالارش اباعبدالله الحسین (ع)مرگ با عزت را به زندگی ذلت بار ترجیح می دهند وترس دشمن از همین نکته منشا می […]

خانه » آخرین اخبار » شیعه کشی حربه جدید صهیونیزم با چراغ سبز آمریکا

به گزارش “خانه خشتی”؛اسرائیل و نوکرش آمریکا از تغییرات و انقلابهای منطقه به وحشت افتاده اند.الان بدترین روزهایی است که اسرائیل از بدو تولد ننگینش تا کنون می گذراند.شیعه به تبعیت از سرور و سالارش اباعبدالله الحسین (ع)مرگ با عزت را به زندگی ذلت بار ترجیح می دهند وترس دشمن از همین نکته منشا می گیرد.

حربه ای که دشمن آن را آغاز کرده شیعه کشی است تحت این عنوان که اهل سنت کشورها تاب تحمل شیعه ها را ندارند و گناه را گردن اهل تسنن می گذارند ولی غافل از اینند که مسلمانان شیعه و سنی سالهای زیادیست که با برادری وهمدلی در کنار هم زندگی کرده و هیچ مشکلی نداشته و ندارند ولی شیطنت دشمن و ترسی که رژیم صهیونیستی از شیعیان سوری؛جنوب لبنان؛عراق؛ترکیه و در راس همه ایران دارد حربه شیعه کشی را به راه انداخته اند تا به اهداف شوم خود یعنی ایجاد تفرقه و جدایی بین ملتهایی که همسایه این رژیم منحوس هستند بی اندازد تا بتواند اهداف خود را پیاده و افکار جهانی را به سمت و سوی دیگری سوق دهند تا بتوانند هر جنایتی که در ذهن دارند بر سر مردم بی دفاع عزه و فلسطین پیاده کنند .

اسرائیل باید بداند که رفتنی است و به فرموده امام راحلمان اگر هرمسلمانی یک ظرف آب روی اسرائیل بریزد اسرائیل را آب با خود خواهد برد. جمعیت عظیم مسلمانان باید به هوش باشند که موج شیعه کشی یک حربه از پیش تعیین شده است.

اسرائیل با بهره گیری از کشورهایی مانند عربستان؛قطر و اردن که هنوز دیکتاتورهای بی دین بر آنها حکم می رانند فعلا جولانی می دهد و فعلا امیدش به این کشورها و ونیم نگاهی هم به ترکیه و کردستان عراق دارد.

اسرائیل می داند اگر این چند کشور هم به صف بیداری اسلامی بپوندند کارش تمام است فعلا دارد دست و پای خود را میزند تا هم پیمانانی در منطقه داشته باشد همانند سپر موشکی که ترکیه اجازه داد تا آمریکا در مرز مشترکش با ایران ایجاد کند اینها همه نشان از ترس رژیم اسرائیل و از همه بیشتر آمریکا دارد چرا که آمریکا اهمیت اسرائیل برایش ارزشمند تر از خود آمریکاست.

صهیونیزم اراده را از آمریکا و اروپا گرفته است حتی سازمان ملل هم در زیر یوغ اسرائیل است .ما از یاد نمی بریم که دیکتاتورهایی همانند مبارک؛بن علی و قذافی را شاید اگر کسی پیش بینی چنین روزهایی را برای این دیکتاتورها می کرد کمتر کسی قبول می کرد ولی دیدیم که در اوج ناباوری این اتفاق افتاد این بلا بر سر اسرائیل و سردمدارانش نیز خواهد آمد هرخون شیعه ای که ریخته می شود اسرائیل را یک قدم به ورطه نابودی نزدیکتر خواهد کرد.

خون شهدای مردم بی پناه غزه روزی دامان اسرائیل ؛آمریکا و کشورهایی که سردمداران بی دینی چون عربستان ؛قطر و اردن دارند را خواهد گرفت .جوشش خون شیعه از کربلا آغاز شده و تا قیامت وتا برپایی دولت عدل بقیه الله (ع) ادامه خواهد داشت.انشاالله.

تنظیم:حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
اسرائیل امریکا رفسنجان شيعه كشي حربه جديد صهيونيزم با چراغ سبز آمريكا شیعه صهیونیسم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان