به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

افتتاحیه نمایشگاه ” مدرسه انقلاب” در رفسنجان / ۱۳ مدرسه انقلاب در مدارس این شهرستان برپاست

  • شناسه خبر: 159011
افتتاحیه نمایشگاه ” مدرسه انقلاب” در رفسنجان / ۱۳ مدرسه انقلاب در مدارس این شهرستان برپاست

به مناسبت آغاز دهه ی مبارک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین نمایشگاه “مدرسه انقلاب” در رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولین در مدرسه آیت الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » افتتاحیه نمایشگاه ” مدرسه انقلاب” در رفسنجان / ۱۳ مدرسه انقلاب در مدارس این شهرستان برپاست

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت آغاز دهه ی مبارک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان اولین نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه آیت الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد.

به گفته ی حسین پور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان، ۱۳ نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت این اتحادیه در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان برپا شده است.

حسین پور گفت: این نمایشگاه شامل غرفه هایی با موضوعات کارنامه سیاه پهلوی، پیروزی انقلاب اسلامی، دیوار فریاد بر استکبار ، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، جنگ نرم، فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، شهدای مدافع حرم و … توسط دانش آموزان برپا و در پایان برترین نمایشگاه مدرسه انقلاب معرفی می شود.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان در رفسنجان، برپایی رادیو انقلاب در ایام ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه و دعوت دانش آموزان و دانشجویان از مردم برای حضور در راهیپمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه ، افتتاح محافل قرآنی مدرسه به مدرسه با همکاری موسسه قرآنی مصباح و حضور سخنرانان در مدارس با موضوع نظریه انقلاب اسلامی رمز پیشرفت در دهه پنجم برگرفته از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش اموزان را از دیگر برنامه های این اتحادیه در ایام دهه فجر امسال برشمرد.

برچسب ها:
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان نمایشگاه مدرسه انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان