امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

دولتمردان باید تدابیری بیاندیشند که افراد اشرافی در مسئولیت های کلیدی کشور قرارنگیرند

  • شناسه خبر: 158971
دولتمردان باید تدابیری بیاندیشند که افراد اشرافی در مسئولیت های کلیدی کشور قرارنگیرند

امام جمعه رفسنجان گفت :دولتمردان باید تدابیری بیاندیشند که افراد اشرافی در مسئولیت های کلیدی کشور قرارنگیرند که آنها به جای خدمت به ملت خیانت خواهند کرد چراکه از درد مردم بی خبر ند و متوجه فقر در مردم نیستند.

خانه » رفسنجان » دولتمردان باید تدابیری بیاندیشند که افراد اشرافی در مسئولیت های کلیدی کشور قرارنگیرند

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت نظم و تقوی الهی اظهار داشت : حفظ حجاب و حیاء یکی از نشانه های تقوی الهی است.

وی بیان داشت : رفسنجان شهری انقلابی است اینکه برخی ها می خواهند بی حجاب باشند باید با آنها برخورد قانونی شود و همچنین ایجاد پاتوق قلیان دختر و پسر نامحرم در قهوه خانه های غیر مجاز شهرستان که نوعی ارتباط همراه با گناه است باید با آن برخورد شود .

امام جمعه رفسنجان با تبریک دهه فجر تصریح کرد :ورود با عظمت امام راحل در ۱۲ بهمن ۵۷ شمارش معکوس تمام شدن عمر سیاه و ننگین خاندان پهلوی و آغاز نوید تولد حکومت اسلامی بود .

وی افزود :فناوری فضایی یکی از دستاوردهای انقلاب و یکی ازدانش های ارزشمند نظام  است که توسط فرزندان این نظام ایجاد شد ،فرزندان نابغه این شهرستان با کمترین امکانات در پژوهش سراها ابتکارات نوینی را به معرض نمایش گذاشتند .

رمضانی پور از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب یاد کرد و عنوان داشت :تجربه های به دست آمده در ۴۰ سال انقلاب باید چراغ راه هدایت آینده کشور باشد همه بر این باور هستیم که جوانان کارآمد و انقلابی سرنوشت نظام را رقم خواهند زد .

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان در امور کشور استفاده کرد خاطرنشان کرد :تمام مدیران و وزرا از جوانان دهه اول انقلاب هستند دولتمردان باید بستر را برای خدمت به جوانان آماده کنند و تا امید در آنها ایجاد شود در کنارش باید از تجربه های مدیران قبلی استفاده کرد .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :اروپاییان بدهکارانی هستند که ادای طلبکاری را برای کشور ما در می آورند این کانال مالی که توسط آلمان، انگلیس و فرانسه ایجاد شده است جزء خفت و خواری برای ملت ایران چیزی در پی نخواهد داشت .

وی افزود :پول نفت را نمی دهند و می خواهند نفت ما را در مقابل غذا و دارو به ما بدهند و یقینا مسئولین ما پاسخ آنها را با قاطعیت خواهند داد .

حجت الاسلام رمضانی پور گفت:این کانال مالی ارزش ندارد آنها فقیرتر از ما هستند و می خواهند از سرمایه های ما استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باور به خدا و تکیه بر توان داخلی ما را از آمریکا بی نیاز خواهد کرد اذعان داشت : غربیها هیچ خدمتی به ملت ایران نخواهند کرد و همیشه ذلت ایران را خواستند .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :بزرگان ، مراجع تقیلد و متخصصین مومن و انقلابی کشور اذعان دارند که لوایح اف ای تی اف به زیان کشور و ملت است اگر این لوایح تصویب شود در حقیقت اطلاعات درونی خود را به دست آمریکا داده ایم گرچه دولت این لوایح را از دوسال پیش اجرا کرده است اگر زیان این لوایح به مردم برسد اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در گناهی که خیانت به ملت شده است شریک خواهند بود .

وی یادآور شد :دولتمردان باید تدابیری بیاندیشند که افراد اشرافی در مسئولیت های کلیدی کشور قرارنگیرند که آنها به جای خدمت به ملت خیانت خواهند کرد چراکه از درد مردم بی خبر هستند و متوجه فقر در مردم نیستند، از افراد متوسط ، پابرهنه جامعه و متخصص در منصب های دولتی مخصوصا منصب هایی که مخصوص اقتصاد و معیشت مردم است استفاده شود .

حجت الاسلام رمضانی پور تاکید داشت :مسئولی که ماهیانه ۱۹ میلیون تومان حقوق دارد کجا می تواند درد و فقر جامعه را درک کند این مسئولین چطوری می خواهند برای مملکت ما خدمت کنند .

وی بیان داشت :برخی از مسئولین و قضات با بداخلاقی با مردم رفتار می کنند بعد از ۴۰ سال از انقلاب حق حاکمیت با مردم است و مردم همیشه پای صحنه بودند آیا سزاوار است که با مردم اینچنین رفتار شود از فرماندار خواهشمندیم که به این موارد توجه داشته باشند .

امام جمعه رفسنجان اذعان داشت :نظارت مسئولین دولتی بر امور کشور از جمله بر توزیع گوشت قرمز و سفید باید کارآمدتر باشد اجازه ندهید مشت آدم حرام خور و محتکر از این گوشت ها بهره بگیرند و مردم بدبخت دستشان از همه جا کوتاه باشد اینها گرفتاریهای است که دولت امروز با پول مملکت با ارز ۴۲۰۰ تومان که در اختیار می دهد واردات صورت می گیرد ولی به دست افراد غیر مستحق قرار نمی گیرد .

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه مسئولین ما انگیزه خدمت دارند گفت :تمامی مسئولین شهرستان انگیزه خدمت دارند و میخواهند کاری برای مردم انجام شود ،اشتغال و سرمایه گذاری صورت گیرد ولی گاهی وقتها مسئولین بالادستی قولهایی می دهند که برای مسئولین پایین دستی چیزی جزء شرمساری در پی ندارد.

برچسب ها:
انگیزه مسئولین رفسنجان دستاوردهای انقلاب فناوری فضایی مسئولین اشرافی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان