پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد / عکس

  • شناسه خبر: 158827
پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد / عکس

پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ۴۷۷۰ تن در ساعت به ۵۵۰۰ تن در ساعت امروز با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه افتتاح شد.

خانه » اقتصادی » پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز طی مراسمی با حضور حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مدیران و معاونان مجتمع ، پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ۴۷۷۰ تن در ساعت به ۵۵۰۰ تن در ساعت افتتاح شد.

سعید ملکی نیا مجری پروژه معدن مس سرچشمه در شرح جزئیات این پروژه اظهار داشت: این پروژه در تاریخ ۱۶ خرداد ۹۶ به مدت ۱۹ماه و با هزینه بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال و ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به صورت ارزی هزینه در بر داشته است .

وی بیان داشت :عواید این پروژه شامل ۱۵ هزار تن افزایش انتقال خاک مس از معدن مس سرچشمه به سمت کارخانه تغلیظ بود و همچنین آماده به کاری تجهیزات و آپدیت اطمینان از افزایش انتقال خاک که می توانستیم به صورت روزانه تغلیظ داشته باشیم .

ملکی تصریح کرد :این پروژه با توجه به حساسیت و اهمیتی که داشته، ترکیبی است از تکنولوژی خارجی و داخلی و از متخصصین داخلی در ان استفاده شده ،البته بحث اجرا ،طراحی و محاسبه و نصب راه اندازی توسط متخصصین داخلی بوده است و بخش بزرگی از تجهیزاتی که ما نیاز داشتیم از تامین کنندگان داخلی بوده است قسمتی از آن هم از خارج تامین شده است .

وی افزود :افتتاح این پروژه باعث افزایش ظرفیت ۱۵ هزار تنی شده است که کمک بزرگی به مجموعه مس داشته باشد .

وی گفت :۴۷۵۰ تن قبلا انتقال خاک در ساعت  داشتیم با راه اندازی این پروژه توانستیم ۵ هزار ۵۰۰ تن انتقال خاک در ساعت را داشته باشیم .

ملکی نیا خاطرنشان کرد :این پروژه به صورت مستقیم اشتغالزایی نداشته است اما تقریبا بخش بزرگی از نیرو و انرژی همکاران را برای جاهای دیگر به وجود آورده است .

عکس از روح الله بادپروا

برچسب ها:
پروژه افزایش ظرفیت مجتمع مس سرچشمه نوار نقاله شماره 2 معدن مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان