پنجمین چادر کمپ ۶۰۳۰ در ورودی شهر رفسنجان از سمت سرچشمه مستقر شد / عکس

  • شناسه خبر: 158717
پنجمین چادر کمپ ۶۰۳۰ در ورودی شهر رفسنجان از سمت سرچشمه مستقر شد / عکس

در راستای اجرایی شدن کمپین ۶۰۳۰ در شهرستان رفسنجان، پنجمین چادر کمپین در ورودی این شهر از سمت سرچشمه مستقر شد.

خانه » رفسنجان » پنجمین چادر کمپ ۶۰۳۰ در ورودی شهر رفسنجان از سمت سرچشمه مستقر شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، به همت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین پنجمین چادر کمپین ۳۰_۶۰در ورودی جاده رفسنجان به سرچشمه در روستای اوراف افتتاح شد.

این مراسم با حضور معاون توسعه دانشگاه , معاون اجتماعی , مسئول آموزش و ارتقای سلامت , بخشدار ، رییس هلال احمر ، پلیس راه، اورژنس ۱۱۵ و سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای ؛ معاونت شهرداری با همکاری شورا و دهیاری روستای اوراف برگزار شد.
دکتر مهدی پور مسول آموزش و ارتقای سلامت معاونت اجتماعی داشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه این مراسم بیان داشت: ۶۰ درصد از حوادث ترافیکی منجر به جراحت یا فوت در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها می شود، زیرا راننده به خیال اینکه به مقصد رسیده، اگر خواب آلود است استراحت نمی کند و سرعت را هم زیاد می کند که زودتر به مقصد برسد، اینجاست متاسفانه تراژدی ناگوار تصادف در ورودی شهرها اتفاق می افتد.
وی افزود: پویش (کمپین) ۳۰_۶۰ توسط گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری سایر ارگان ها مثل هلال احمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای, پلیس راه , شهرداری, بخشداری, شوراها و مرکزیت مدیریت حوادث و سوانح ( اورژانس ۱۱۵) , راهنمایی و رانندگی ، دهیاری ها , معاونت بهداشتی و … به مدت ۵ روز در همه ورودی های شهرستان اجرا شد و امید است در این خصوص اطلاع رسانی گسترده ای صورت گیرد .

مهدی پور خاطر نشان کرد: ششمین و اخرین چادر کمپین تا بیستم بهمن در شهرستان انار با حضور مسئولین شهرستان بر پا می گردد.

وی افزود: تصمیم بر این است این پویش به تسهیلات نوروزی مرتبط شود و امیدواریم با اطلاع رسانی خبرنگاران، این تلفات و حوادث در این مسیر ها کاهش پیدا کند.

دکتر مظفری معاون توسعه دانشگاه قول راه اندازی این نوع کمپین ها را بخصوص در ایام تابستان و ایام عید داد و اصرار بر مستمر بودن ایستگاه های دایمی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها تاکید کرد.

عکس از میلاد اسداللهی

برچسب ها:
6030 کمپ 6030
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان