یادواره شهدا شهرستان رفسنجان باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 158707
یادواره شهدا شهرستان رفسنجان باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود

یادواره ۹۴۰ شهید سرافراز شهرستان رفسنجان روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح در معراج الشهدا حسینیه ثارالله برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره شهدا شهرستان رفسنجان باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خانه خشتی ، جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدای شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان در این جلسه اظهار داشت: پیگیری های مناسبی با هماهنگی فرمانداری و بسیج و همکاری روابط عمومی مس سرچشمه انجام شده و بایستی یادواره ای در شان شهدا و مردم شهید پرور برگزار گردد تا مایه عزتی برای شهرستان شود.

وی دعوت از خانواده های شهدا و حضور مردم در این محفل نورانی را الویت مهم دانست و بیان داشت: دعوتنامه های خانواده های معظم شهدا توسط بسیج و بنیاد شهید ارسال میگردد تا پیگیر حضور این عزیزان در این مراسم که متعلق به خودشان است، باشند.

فرماندار رفسنجان با انتقاد از تبلیغات کمرنگ یادواره شهدای در سطح شهر بیان داشت: برای برنامه ای مثل کنسرت می بینیم که سراسر شهرستان بنر نصب کردند و دعوت کردند ولی یادواره شهدا اینطور کمرنگ باشد خوب نیست.

وی ادامه داد: تبلیغات سطح شهر از همین امروز توسط شهرداری ، شورای شهر و سازمان تبلیغات آغاز شود.

اسکندری خاطر نشان کرد: نیروهای اورژانس، آتش نشانی، راهنمایی و راندگی و هلال احمر برای ایجاد نظم و ارائه خدمات در روز برگزاری مراسم در محل آماده هستند.

وی بیان داشت: ۹ هزار دعوتنامه با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه تدارک دیده شده و به همت بسیج، بنیاد شهید و آموزش و پرورش توزیع می گردد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسجان نیز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان بیان داشت: یادواره شهدای شهرستان به خاطر برگزاری کنگره شهدا تحت شعاع قرار گرفت و زیر ساختهای لازم و تبلیغات مناسبی صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: برای شهدا بایستی سنگ تمام گذاشت و از دو هفته قبل تبلیغات آغاز میشد.

برچسب ها:
یادواره شهدای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان