امام جمعه رفسنجان:

استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

  • شناسه خبر: 158630
استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

امام جمعه رفسنجان گفت: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و این استقلال را با چنگ و دندان حفظ کردیم و انشالله تا ظهور امام زمان از ان محافظت خواهیم کرد.

خانه » سیاسی » استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: در آستانه دهه مبارک پیروزی فجر قرار داریم که از جمعه آینده آغاز می شود ، قدم در چهل و یک سالگی انقلاب میگذاریم با همه فراز و فرودها و شیرینی ها و تلخی ها و جنگ افروزی هایی که علیه ملت براه انداختند اما خدا را شکر شکست و ناکامی نداشتیم دشمن تلاش کرد و پول خرج کرد اما نتوانست کاری را پیش ببرد.

خطیب جمعه رفسنجان با ماجرای زندانی شدن مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در آمریکا اشاره کرد و گفت: جرم این خانم سیاه پوستی و مسلمان و شیعه شدن در ۳۵ سال قبل بود که از نظر آمرکایی ها جرم کمی نیست، این ماجرا نشان از خصلت ضدحقوق بشری آمریکاست که هیچکس اجازه ی کاری را ندارد.
وی افزود: آمریکا به خود اجازه می دهد که تجاوز مستقیم در کشور مستقل دیگری همچون ونزوئلا داشته باشد که رئیس جمهوری که بیش از ۷۰ درصد آرای مردم را از ان خود کرده را برکنار و یک نفر غیر قانونی بگذارند شما چه کاره اید در دنیا ، دوران کدخدایی آمریکا به پایان رسیده است.
رمضانی پور گفت: شما ملت بزرگ جمهوری اسلامی هیمه چنین آمریکایی را شکستید، ما ناکامی نداشتیم و همیشه ملت بزرگ ایران اسلامی و مکتب و ولایت امر پیروز این میدان بودند.
وی ادامه داد: امسال باید سنگ تمام بگذاریم و تودهنی محکمی به دشمنان قسم خورده بزنیم، ۲۲ بهمن امسال متعلق به بزرگترها و میانسالها نیست متعلق به همه طبقات حتی کودکان در کالسکه ها است، ۲۲ بهمن امسال متعلق به همه ملت است نه گروه خاص.

رمضانی پور بیان داشت: آمریکا دشمن همه ملت جمهوری اسلامی است تنها دشمن حزب الهی ها و خانم های باحجاب نیست، ۲۲ بهمن همه با آمادگی کامل حضور می یابیم و جشن های دهه فجر با حفظ حرمت زهرا مرضیه(س) در طول این ایام به انجام می رسد.
امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولین در شهرستان با اتحاد و همدلی برنامه ها را باشکوهتر از هر سال برگزار می کنند. همه باید به نظام کمک کنیم و کاری نکنیم که به دشمن کمک شود.
وی با بیان اینکه هجوم برای برخی کالا و صف کشیدن به دشمن کمک کردن است تصریح کرد: دستگاه قضا با عوامل خود فروخته ی خدمت به غرب کن برخورد کنند برخوردها شروع شده تا در این ایام به مردم ستم و ظلمی روا نشود بلکه خدمت به این بندگان صالح انجام شود.
رمضانی پور با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب در علوم و فنون، بعد هسته ای و نظامی و … تصریح کرد: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و این استقلال را با چنگ و دندان حفظ کردیم و انشالله تا ظهور امام زمان از ان محافظت خواهیم کرد.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: رفسنجان در به پیروزی رساندن انقلاب نقش مفید داشت قبل از انقلاب ۸ شهید از شهرستانهای رفسنجان و انار تقدیم نظام شد ، رفسنجان یک شهر معمولی و عادی نبوده است انقلابیون دلیر و شجاعی داشتیم همچون شهید حاج علی محمدی پور و این شهر را قم ثانی نام نهادند چرا که مردمی مقاوم انقلابی و در صحنه داشت ،همه مقلد امام بودند کمااینکه اکنون ۹۰ درصد مردم مقلد رهبر انقلاب هستند.

رمضانی پور بیان داشت: مسئولین کشور اقدامات خوبی انجام می دهند برخی وزرا سرعت عمل دارند سرکشی می کنند قطعا سرعت عمل با اعتقاد الهی و انگیزه خدمت به مردم نتیجه خواهد داد ، لذا از مسئولین دولت ، مجلس ، دستگاه قضا می خواهیم بیشتر خدمات خود را نصیب مردم کنند از وعده های غیر عملی خودداری کنند کارهای انجام شده را بیان کنند که التهاب در جامعه ایجاد نشود.

وی در ادامه به دیدار مسئولان پژوهشکده علوم شناختی کشور با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند برای ادامه حرکت علمی کشور شب و روز نشناسید عقب ماندگی در رشد علمی کشور بیشتر استعمار می آورد و عدم توقف شتاب علمی کشور را خواستند و استفاده از توانایی ها و دستاوردهای علمی از جمله مسائلی بود که در این دیدار مطرح شد .

رمضانی پور با گرامیداشت روز جهانی کمرگ و با اشاره به نقش کالیدی و اساسی کمرگ در رساندن به موقع کالاهای ضروری تصریح کرد: این مرکز باید جلوی قاچاق کالا را بگیرد که با افزایش تعداد نفرات و دستگاه مراقبت می تواند سرعت عمل داشته باشند ، برخی تولید کنندگان گلایه مند ترخیص کالاها در گمرک هستند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: وقوع فتنه در سال ۹۸ را رهبر انقلاب گوشزد کردند که دشمن بخواهد از غفلت ما استفاده کند همه باید هوشمند باشیم تا در این سال ضربه ای از ناحیه دشمن متوجه کشورمان نشود.
رمضانی پور در پایان مجددا به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات در مجلس اشاره کرد و گفت: هرچه جلوتر می رود به مضرات این طرح پی می بریم، شایسته است نمایندگان به این طرح رای ندهند وگرنه کاهش آمار رای دهندگان را در پی خواهد داشت و از طرف دیگر کانون های ثروت و قدرت به مجلس راه پیدا می کنند .

وی افزود: مجلس جای پابرهنگان است و از متوسطین جامعه باید وارد مجلس شوند وگرنه افراد غنی درد نیازمندان و فقرا را نمی فهمند شورای نگهبان هم هوشیار باشید تا مشکلاتی در این راستا ایجاد نشود.

برچسب ها:
استقلال سیاسی حجت الاسلام رمضانی پور دستاورد انقلاب اسلامی نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان