خدمات ما باید مردم را به انقلاب امیدوارتر کند

  • شناسه خبر: 158590
خدمات ما باید مردم را به انقلاب امیدوارتر کند

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد برای دلسرد کردن مردم ، بایستی همه تریبون ها به سمت دلگرم تر کردن مردم برود، هدف همه باید یکی باشد و ان هم باشکوه برگزار کردن مراسم ایام دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی.

خانه » اجتماعی » خدمات ما باید مردم را به انقلاب امیدوارتر کند

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان در جلسه ی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست در همه کشورهای دنیا یک روز را به عنوان روز ملی دارند و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی روز ملی ماست و باید کاری کنیم مردم حضور پررنگ داشته باشند.
وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم اقشار مختلف در این ده روز به بهانه‌های مختلف به میدان بیایند تا زمینه تجمع اصلی که روز ۲۲ بهمن است را داشته باشیم، بنابراین باید به سمت کارهای نو برویم تا جاذبه ایجاد کنیم البته حرمت ایام فاطمیه(س) باید حفظ شود.
رئیس شورای شهر رفسنجان با بیان اینکه برنامه‌ها باید جوانگرا باشند، افزود: جلسه پرسش و پاسخ برای گوش‌دادن و پاسخ‌دادن به جوانان، طراحی یک پرچم با دو کارکرد که هم ایام فاطمیه هم انقلاب در آن باشد می‌تواند از برنامه‌های ارزشمند باشد از افراط و تفریط پرهیز شود همچنین باید مردم را درگیر کنیم خودشان در این ایام نقش‌آفرین باشند.
وی خاطرنشان کرد: در شورا و شهرداری پروژه‌های زیادی داریم که عمده آن در دهه‌فجر افتتاح می‌شود، خدمات ما باید امیدواری مردم به انقلاب را بیشتر کند و انگیزه‌شان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر شود.

هاشمیان گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد برای دلسرد کردن مردم ، بایستی همه تریبون ها به سمت دلگرم تر کردن مردم برود، هدف همه باید یکی باشد و ان هم باشکوه برگزار کردن مراسم ایام دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی.

رئیس شورای شهر بیان داشت: رفسنجان در برخی وقایع تاریخ انقلاب تک و یک تاثیرگذار عمیق بود، رفسنجان یک چهره شاخص درانقلاب بود و اینها بابستی به درستی برای نسل بعد از انقلاب تبیین شود.

 

برچسب ها:
انقلاب اسلامی انقلاب رفسنجان جشن انقلاب حجت الاسلام هاشمیان دهه فجر رئیس شورای شهر رفسنجان ستاد دهه فجر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان