سرپرست جدید دانشگاه ولیعصر رفسنجان معرفی شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 158530
سرپرست جدید دانشگاه ولیعصر رفسنجان معرفی شد / تصاویر

حسن رنجبر عسکری طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان معرفی و از زحمات محمد علی دهقان تقدیر شد.

خانه » علم و فن آوری » سرپرست جدید دانشگاه ولیعصر رفسنجان معرفی شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، آیین تقدیر از زحمات محمد علی دهقان رئیس سابق و مستعفی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و معرفی سرپرست جدید این دانشگاه صبح امروز با حضور معاون و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاههای جامع علمی کاربردی ، معاون استانداری و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.

در این آیین حسن رنجبر عسکری قائم مقام سابق دانشگاه ولیعصر طی حکمی از سوی منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه منصوب شد.

گفتنی است دهقان رئیس سابق دانشگاه ولیعصر نیز به سمت معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شده است.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان در این آیین اظهار داشت: دکتر دهقان از شخصیت های علمی و اجرایی بی نظیر در شهرستان و استان هستند و کارنامه علمی و اجرایی وی در دانشگاه ولیعصر قابل مقایسه با مدیریتهای قبلی نیست.

وی با بیان اینکه دکتر دهقان در عرصه علمی و اقتصاد مقاومتی در بحث کمک به دولت کارنامه درخشانی دارد تصریح کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی کارهای مفید و ارزنده ای در دانشگاه ولیعصر انجام شده و ثمره ی آن در روستاها و بخش ها مشاهده می شود
اسکندری گفت: دکتر رنجبر هم از سرمایه های این شهر هستند و از کسانی بودند که بار ستاد انتخاباتی آقای روحانی در شهرستان بر دوش ایشان بود.

محمد علی دهقان رئیس سابق دانشگاه ولی عصر رفسنجان نیز اظهار داشت: از تمامی ارگان ها که در این سال‌ها ما را حمایت کردند قدردانی می کنم.

وی افزود: دانشگاه ولیعصر به نسبت سن ۲۷ ساله اش رشد خوبی داشته است،  اگر این دانشگاه با ۲۷۰ عضو هیات علمی، نتواند نقش خود را در جامعه ایفا کند عقب افتاده است، دانشگاه ولیعصر در هیچ برهه ای از زمان نایستاده و همیشه پویا و فعال بوده و دلیل موفقیت آن همین است.

دهقان گفت: بنده با سابقه ی ۱۸ ساله ی دانشگاهی، دانشگاه را خانه ی خود می دانم، متقاضی کنار رفتن از مسئولیت بودم.

رنجبرعسکری در این آیین برنامه محور بودن، استمراربرنامه های قبلی و استفاده حداکثری از ظرفیت های دانشگاه را زا جمله سیاست های کاری خود برشمرد و گفت: به دنبال این هستیم که برنامه ریزی رشته ها را به نحوی تغییر دهیم تا بتواند نیاز جامعه را تأمین کند.

وی بیان داشت: برنامه راهبردی دانشگاه تا پایان تیرماه سال آینده تکمیل و جهت تصویب به هیات امنای دانشگاه ارسال می شود.

رنجبر عسکری گفت: همدلی و همکاری بین تمام ارکان های دانشگاه باعث پیشرفت دانشگاه شده و ادامه می یابد.

حجت الاسلام جمالی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ولیعصر نیز بیان داشت: دکتر دهقان اهل تلاش کوشش و کار و انسانی متعهد و مومن هستندو از دست دادن ایشان برای دانشگاه باعث ناراحتی همگان است و از طرفی دکتر رنجبرعسکری با کوله باری از تجربه و شایستگی به این مقام و مسئولیت رسیدند.

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان نیز در این مراسم بیان داشت: جناب دکتر دهقان نسبت به شهر دغدغه مند هستند و از طرفی باعث خوشحالی است انتصاب ایشان در استانداری تا از حق رفسنجان دفاع کنند چرا که شهر رفسنجان کمتر دیده شده است.
وی افزود: زحماتی که در طول این سال ها در دانشگاه کشیده اند فراموش نشدنی است . دلسوز واقعی هستند و سخت است شخصیتی مانند ایشان را در شهر کمتر ببینیم.


هاشمیان گفت: جناب دکتر رنجبر عسکری بسیار انسان اخلاق مند و پرتوان هستند و امیدواریم در این سمت پرشور و پرتلاش ادامه دهند.
روح الله صابری نماینده انجمن صنفی دانشگاه نیز بیان داشت: دانشگاه ولیعصر جز معدود دانشگاه هایی است در کشور که با تفکری متفاوت کار خود را اغاز کرد و امروزه برخی از انسان های بزرگی که در جامعه علمی کشور نقش دارند، پرورانده این دانشگاه هستند.
وی افزود: انچه امروز در جامعه می تواند نقش اساسی داشته باشد دانشگاه ها هستند.می توانند نقش مهمی در اقتصاد جامعه بازی کنند، دکتر دهقان با تمام تلاش سعی داشتند دانشگاه از حالت تئوری محور به کاربردی برسانند .
صابری بیان داشت: ما در جامعه در جهت رشد اقتصادی جامعه نیازمند همدلی و همراهی همه اقشار جامعه هستیم و ما به عنوان ادم های تحصیل کرده جامعه و مسئول جامعه ،مسئولیت بیشتری در این امر داریم.

عکس از امیر رضا دهشیری

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان سرپرست دانشگاه ولیعصر رفسنجان معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان