امام جمعه رفسنجان:

برخی بعد چهل سال از انقلاب هنوز بیدار نشدند

  • شناسه خبر: 158523
برخی بعد چهل سال از انقلاب هنوز بیدار نشدند

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی بعد چهل سال از انقلاب هنوز بیدار نشدند و به فهم آن نرسیدند، به آنها بفهمانیم که مردم پای نظام و ارزش ها هستند.

خانه » فرهنگی مذهبی » برخی بعد چهل سال از انقلاب هنوز بیدار نشدند

به گزارش خانه خشتی ، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با محوریت موضوع ویژه برنامه های دهه ی فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه در این جلسه با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: با توجه به احترامی که برای حضرت زهرا(س) و ایام شهادت ایشان نگه میداریم، برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین وجه برگزار شود تا دشمن کور کن باشد و یاس و رعب را در دل دشمنان بیرونی و داخلی ایجاد کند.
وی افزود: برخی بعد چهل سال از انقلاب هنوز بیدار نشدند و به فهم آن نرسیدند، به آنها بفهمانیم که مردم پای نظام و ارزش ها هستند.
علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب بصورت متمرکز در مرکز استان خبر داد و گفت: دوران سخت و نفس گیر انقلاب بایستی برای دانش آموزان مطرح شود و به خاطر ملاحظات نگوییم خوب نیست.

حسینی رئیس سابق اداره سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان، محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی، برپایی ده شب کرسی تلاوت در ده نقطه از شهر با همراهی تیم قرآنی، توزیع ۵۰۰ جلد قرآن کریم با همکاری مس سرچشمه از جمله برنامه های کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان در ایام دهه فجر امسال عنوان کرد.

شیخ زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز با بیان اینکه بینش انقلابی و بصیرتی دانش آموزان بایستی افزایش یابد تصریح کرد: حضور پیشکسوتان انقلاب در جمع دانش آموزان و بیان زحماتی که برای انقلاب کشیده شده است می تواند در افزایش بینش دانش اموزان موثر باشد.

در این راستا مقرر شد تا جلسه پرسش و پاسخ مسئولین و دانش آموزان در روز دوشنبه ۱۵ فروردین به میزبانی یکی از مدارس شهرستان اجراشود و همچنین زنگ انقلاب در مدارس رفسنجان در روز شنبه ۱۳ بهمن به صدا در می آید و سرود انقلاب توسط گروه صد نفری دانش آموزان در جشن انقلاب در روز ۲۲ بهمن در رفسنجان قرائت می شود.

پاکزاد رئیس دفتر نماینده مردم رفسنجان نیز با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی نقش پر رنگ داشتند خاطر نشان کرد: فضا را برای دانش آموزان باز بگذاریم، اجازه دهیم نسل جدید بیاید و از انقلاب دفاع کند، رهبری بر برگزاری تریبون های آزاد در دانشگاه تاکید دارند، اجازه دهیم دانشجوها حرف بزنند

وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب بایستی جنگ اقتصادی و روانی که کشور با آن روبروست را بشناسد.

حسین صفری از پیشکسوتان و مبارزین انقلاب نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت : امروز باید بین انقلاب و غیر انقلاب مرز قائل شویم این مهم است، نسل چهارم و پنجم انقلاب را دریابیم تا انها با انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: رفسنجانی یکی از شهرهای فعال دوران انقلاب بود و حکومت اسلامی در این شهر قبل زا ۲۲ بهمن ۵۷ تشکیل شده بود.

صفری گفت: باید بدون درنظر گرفتن سلیقه ی سیاسی به میدان آییم و برای حفظ این انقلاب ارزشمند اقدام کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان