نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد :

در بحث فرهنگی با این بودجه ها به جایی نمی رسیم

  • شناسه خبر: 158465
در بحث فرهنگی با این بودجه ها به جایی نمی رسیم

نماینده مردم رفسنجان گفت: سرانه مبلغ قرانی برای هر ایرانی نفری ۳۰۰ هزار تومان است با توجه به بودجه ۲۷ میلیاردی که امسال داده اند با تبلیغاتی که صورت می گیرد ، مشکلاتی که در بحث فرهنگی ایجاد می شود جبران پذیر نیست.

خانه » اجتماعی » در بحث فرهنگی با این بودجه ها به جایی نمی رسیم

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان به خدمات ارزنده حجت الاسلام حسینی اشاره کرد و اظهار داشت :خدمات و کارهای خوبی که در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انجام شده است قابل تقدیر است .

وی بیان داشت :همدلی و همراهی مسئولین مخصوصا مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان زبانزد است و زمانیکه اساسنامه سازمان تبیلغات اسلامی امضاء شد مسئولیت شما را هم بسیار زیاد کرده است .

انارکی محمدی تصریح کرد :امروز جامعه ما با همه هجمه های دشمن و هزینه هایی که برای تبلیغات داده می شود ضرورت دارد جوانان از فضاهای آموزشی ،فرهنگی و اسلامی برخوردارشوند و وظیفه ما این است که این فضاها را برای جوانان ایجاد کنیم .

وی افزود :جوانان امروز را باید با زبان خودشان جذب کرد و به قول فرمایش مقام معظم رهبری باید جذب حداکثری را داشته باشیم و مسلما با این بودجه های قرآنی  این کار امکان پذیر نیست .

نماینده مردم رفسنجان اذعان داشت :سرانه مبلغ قرانی برای هر ایرانی نفری ۳۰۰ هزار تومان است با توجه به بودجه ۲۷ میلیاردی که امسال داده اند با تبلیغاتی که صورت می گیرد ، مشکلاتی که در بحث فرهنگی ایجاد می شود جبران پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد :دشمنان و حتی کشورهایی به نام اسلام، تبلیغات گسترده ای راه انداخته اند و با این بودجه هایی که دولت اختصاص داده است با آن نمی شود مقابله کرد .

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: عملا در بحث فرهنگی با این بودجه ها به جایی نمی رسیم، امیدواریم بتوانیم در مجلس اقدامی انجام دهیم.

حجت الاسلام رمضانی پور نیز در این مراسم اظهار داشت :مجموعه های تبلیغی رفسنجان از جمله مساجد ،کانون های قرآنی و مداحی و…. بابت زحماتی که حجت الاسلام حسینی کشیدند مدیون ایشان هستند .

وی بیان داشت :مسئولین شهرستان مخصوصا فرمانداری مسئولیت بیشتری در خصوص برنامه های فرهنگی داشته باشند تا اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :مسئول جدید این اداره اهل رفسنجان و از خطه کبوترخان است امیدواریم با مسئولیت ایشان شاهد گسترش فرهنگ اسلامی در شهرستان باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان