مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد:

بیشترین شبکه تبلیغی در اختیار سازمان تبلیغات است

  • شناسه خبر: 158464
بیشترین شبکه تبلیغی در اختیار سازمان تبلیغات است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری همه ی مجموعه ی دستگاه ها و نهاد ها را برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های سازمان تبلیغات مکلف نموده اند لذا بیشترین شبکه تبلیغی در اختیار سازمان تبلیغات است.

خانه » فرهنگی مذهبی » بیشترین شبکه تبلیغی در اختیار سازمان تبلیغات است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در مراسم معارفه رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به سخنان سیاست مداران دنیا درمورد مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز افتخار میکنیم که در کشوری زندگی میکنیم که در راس آن رهبری آگاه,فرزانه و با بصیرت است، دشمنان در ظاهر میخواهند قدرت نمایی کنند که ما قوی هستیم و شما ضعیف اما خودشان میدانند چه خبر است.
وی افزود:امروز مشکلات اقتصادی که در کشور اتفاق افتاده است برای همه هزینه دارد اما پایان و نتیجه ی آن نتیجه ی پایداری خواهد بود.
جلالی خاطر نشان کرد:در آستانه ی بلوغ انقلاب هستیم که خیلی ها گفتند دیگر چهل سالگی انقلاب در کار نخواهد بود اما ما باید وظیفه ی خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.
وی عنوان داشت:ما علی رغم میل باطنی امروز در ریاست اداره تبلیغات شهرستان رسما از حجت الاسلام سید محمود حسینی خداحافظی میکنیم ایشان در جمع ۲۰ رییس اداره تبلیغات اسلامی کرمان چهره ی درخشانی دارند و با صیادت خود برای من کمال افتخار بودند. من از طرف همه ی همکاران از تلاش ها و زحمات ایشان و خانواده محترمشان تشکر میکنم.
جلالی گفت:کار در سازمان تبلیغات اسلامی کار دلی است اگر امتیازات این اداره را با امتیازات دنیایی بسنجیم قابل مقایسه با هیچ اداره ای نیستیم.
وی مطرح کرد:مقام معظم رهبری همه ی مجموعه ی دستگاه ها و نهاد ها را برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های سازمان تبلیغات مکلف نموده اند لذا بیشترین شبکه تبلیغی در اختیار سازمان تبلیغات است.
جلالی همچنین تاکیدد کرد:در کرمان بیش از ۳۰۰۰ هیئت و قریب به ۴۰۰۰ مداح و ۶۵۰ موسسه ی قرانی است که همی اینها ظرفیت های بسیار عظیمی است که در اختیار سازمان تبلیغات است.
وی بیان داشت:در بحث جایگزینی حجت الاسلام حسینی بسیار دقت کردیم از بین گزینه های معرفی شده به این نتیجه رسیدیم که از شخصیت ارزشمندی که سابقه مدیریت در شهرستان را دارند استفاده کنیم.

برچسب ها:
بودجه تبلیغ تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان