امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

مهمترین دستاورد انقلاب چهل ساله ی جمهوری اسلامی، صبوری مردم است

  • شناسه خبر: 158404
مهمترین دستاورد انقلاب چهل ساله ی جمهوری اسلامی، صبوری مردم است

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان عزیزمان در دولت، مجلس، دستگاه قضا ،نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش همه بدانند مهمترین دستاورد این انقلاب و نظام صبوری مردم است ، این معنا را رهبر انقلاب باور دارند.

خانه » سیاسی » مهمترین دستاورد انقلاب چهل ساله ی جمهوری اسلامی، صبوری مردم است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: برپایی جلسات عزای ایشان بسیار قیمت دارد و دل اهل بیت عصمت و طهارت خشنود می شود ، شایسته است از منبرهای این ایام نهایت استفاده صورت گیرد.

رمضانی پور با اشاره به حوادث بهمن سال ۵۷ و زمینه سازی برای پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: کشور در سال ۵۷ غرق در تظاهرات و اعتراض بود آمریکایی ها و انگلیسی ها مرتب دست و پا می زدند که رژیم شاه خائن را حفظ کنند اما کاری نتوانستند از پیش ببرند، چون اراده خداوند اینطور بود که شما مردم پیروزی شوید و نظام و انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده است .

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مسئولان عزیزمان در دولت، مجلس، دستگاه قضا ،نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش همه بدانند مهمترین دستاورد این انقلاب و نظام صبوری مردم است ، این معنا را رهبر انقلاب باور دارند و یک روزی ممکن است کاسه صبر آنان لبریز کند هرچند این مردم موقعیت شناس و قدرشناس هستند .

رمضانی پور تصریح کرد: آنطور که کشاورزان مطرح می کنند از وضع موجود ناراحت هستند ، مسئولان وعده می دهند اما به وعده هایشان عمل نمی کنند، نماینده محترم تلاش کردند برای استمهال و تسهیلات دادن اما برخی سیستم ها عمل نمی کنند کشاورزان ما ناراحت است اما موقعیت شناس هستند که در این وضعیت تجمع نکنند این صبوری مردم را می رساند.

وی خاطر نشان کرد: صبر مردم دلیل بر این نیست که نسبت به عملکرد مسئولان ما ناراضی نباشند ، من خواهش می کنم هر زمانی که می دانید می توانید و عمل کنید، قول دهید و حرف بزنید.

رمضانی پور ادامه داد: حتی در لوایح بودجه که دولت به مجلس تقدیم می کند انچه را اجرایی هست بفرمایید، ۴۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش برای کارخانجات و تولید کنندگان برای کی و چه زمانی است شش ماه دیگر، یک سال دیگر پس از مرگ سهراب ؟

وی ادامه داد: کارفرماها الان دست و پا می زنند کارگرشان را نمی توانند اداره کنند و انها را به تعطیلی اجباری میفرستند بعد شما می گویید برای سال آینده درنظر گرفتید چرا امسال در نظر نگرفتید ؛چرا دولت از حقوق های خودش نمی زند تا لااقل این مردم که با ۸۰۰ هزار تومان زندگی می کنند از یک لقمه نان نیافتند؟

خطیب جمعه رفسنجان گفت: شما می خواهید یک عده ولو ۵ درصد باشند را در کشور راضی نگه دارید شما درصد بالایی از جامعه را رها می کنید هیچ کس بدخواه شما نیست همه ما دلمان می خواهد این دولت موفق شود این مجلس بتواند کارساز و به موقع عمل کند.

رمضانی پور بیان داشت: این انقلاب چهل سالگی اش را خواهد دید، انشالله با همت همین مردم و نسل های آینده این انقلاب را به صاحب اصلی اش خواهیم رساند اما عملکرد شما در تاریخ ثبت می شود که شما چه اقدامی را نسبت به مردم داشتید ( تکبیر نمازگزاران)

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه بیان داشت: یک هفتم شهدای استان در رفسنجان و انار است ، یادواره ۹۵۰ شهید در ۱۱ بهمن ماه جاری برگزار می شود، خاطرات ۹۵۰ شهید شهرستان رفسنجان در قالب ۶ جلد کتاب تذکره الشهدا به چاپ می رسد همه کمک کنند به ویژه خانواده های معزز شهدادر ثبت خاطره ها که مسئولان هم قدم گذاشتند برای این اقدام.

رمضانی پور در ادامه به تصویب لایحه استانی شدن انتخابات در مجلس اشاره کرد و گفت: استانی شدن انتخابات مجلس ضررهایی زیادی دارد هم برای کشور ، هم مردم و هم نمایندگان اما برخی مجلسی ها کلیات این طرح تصویب کردند ، چه منافعی نصیب شما می شود ، با اجرایی شدن این طرح برخی شهرها بدون وکیل می شوند و از طرفی نماینده ای که قدرت مالی زیادی نداشته باشد نمی تواند رای بیاورد.

وی خاطر نشان کرد: مجلس کاری نکند که بعدا پشیمان شود ، مجلس پخته عمل کند برای لوایح وقت بگذارند بعد تصویب کنند، نه ظرف ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کنند و به ان افتخار هم بکنند و یا لوایح چهارگانه اف ای تی اف و امثال اینها . چرا می خواهید همه اینها را بفروشید مجلس به کجا می رود ، مجلسی ها هوشمندانه عمل کنید ، به قوانین بپردازند و برای آنها وقت بگذارید و بعد عمل کنید.

رمضانی پور گفت: این دولت مامور است که لوایح چهارگانه FATF را به هر شکل شده مصوبه اش را بگیرد و اقدام کند؛ اینقدر خوش خدمتی به اروپایی ها و کشورهای غربی نمی خواهد بکنید به فکر نجات کشور خودتان باشید.

امام جمعه رفسنجان ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: ایشان عمر خودشان را در کارهای تبلیغی، فرهنگی و موعظه صرف نمودند و ادامه می دهند و امروز به مقام بازنشستگی نائل شدند ایشان عضو موثر فرهنگی و تبلیغی در شهر خواهند ماند.

وی همچنین از تلاش های حسین صفری رئیس سابق دفتر شورای نگهبان در رفسنجان تقدیر کرد و گفت: ایشان بیش از ۲۰ سال تلاش کردند و این مقام را سپردند به آزاده جانباز و فرهنگی فرهیخته آقای حسینی نسب که تنها ۲۲ سال خدمت کردند ، این جایگاه ولایت و امامت است باید در صحنه باشیم و به نظام و انقلاب کمک کنیم.

 

برچسب ها:
انقلاب خطیب جمعه رفسنجان دستاوردهای انقلاب صبوری مردم نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان