فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:

استقرار ۵ گروه مستند ساز آثار شهدا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 158330
استقرار ۵ گروه مستند ساز آثار شهدا در رفسنجان

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: پنج گروه مستندساز کار مستند سازی شهدای شهرستان رفسنجان را انجام می دهند و هم اکنون دو گروه آغاز بکار نمودند.

خانه » فرهنگی مذهبی » استقرار ۵ گروه مستند ساز آثار شهدا در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی اکبر شاهرخی در جلسه ی شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای استان در اسفندماه و یادواره شهدای شهرستان رفسنجان در بهمن ماه اظهار داشت: ۵ گروه مستندساز کار مستند سازی شهدای شهرستان رفسنجان را انجام می دهند و هم اکنون دو گروه آغاز بکار نمودند.

شاهرخی در خصوص قرارگاه های محرومیت زدایی اظهار داشت: مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بودجه بسیار خوبی را برای استان کرمان اختصاص داده اند که اگر رایزنی ها انجام شود این پول به شهرستان ما هم خواهد آمد که با بودجه ای که شورای شهر میگذارد میشود محرومیت زدایی را در سطح شهرستان انجام داد.
وی افزود:در این روزهایی که دشمن به دستاوردهای انقلاب کار را به وارون گذاری رقم میزند نیاز است که همه گوشه ای از دستاوردهایی که مجموعه اداره آنها در طول چهل سال در شهرستان داشته را به منصه ی ظهور بگذارند.
شاهرخی هدف دشمن را تفرقه افکنی در بین مردم و مسئولین خواند و عنوان داشت: اگر میخواهید امیدواری در جامعه وجود داشته باشد باید به این نکته اشاره کرد که تفرقه نباید در جامعه وجود داشته باشد در بحث اینکه دشمن گاهی موضوعی را صحنه آرایی میکند و به مسائل معیشتی مردم ربط پیدا میکند.

وی تصریح کرد: هدف این است که این اتحاد را در بین مردم و مسئولین بهم میزند که باید هوشیار باشیم و میدان به دشمن ندهیم در این راستا دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی هم رصد میکنند و برخورد قاطعانه خواهد داشت و به شما قول میدهیم که در سایه این امنیت همه به اهداف از پیش تعیین شده امام و مقام معظم رهبری و متولیان امر دست پیدا کنیم.

برچسب ها:
فرمانده سپاه رفسنجان کنگره 6500 شهید استان کرمان مستند شهدای رفسنجان مستندات مستندساز یادواره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان