رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد :

ایجاد روحیه امید و توجه کردن به مشکلات مردم بزرگترین خدمت است

  • شناسه خبر: 158327
ایجاد روحیه امید و توجه کردن به مشکلات مردم بزرگترین خدمت است

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت :به فرموده مقام معظم رهبری باید از درون خود را حفظ کنیم چراکه دشمن نمی تواند از بیرون ما را متلاشی کند، ایجاد روحیه نشاط ، کارو تلاش کردن و توجه به مشکلات مردم بزرگترین چیزی است که می تواند ما را از خطرات حفظ نماید.

خانه » اجتماعی » ایجاد روحیه امید و توجه کردن به مشکلات مردم بزرگترین خدمت است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام هاشمیان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان به اهمیت بحث پدافند غیرعامل اشاره کرد و اظهار داشت :مقام معظم رهبری به این بحث تاکید مهمی دارند امروز ما باید  بتوانیم در بین خودمان انسجام و وحدت بیشتری ایجاد کنیم وکلید این کار دست مدیران کشور است باید در این کار جدیت به خرج داد.

وی بیان داشت : اصل کار این است که مردم از رفتار و منش ما رضایتمندی داشته باشند اگر مردم امید خود را از دست بدهند هر تلاشی هم که انجام دهیم فایده ای در بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام هاشمیان به تقویت روحیه امید در جامعه تاکید داشت و  تصریح کرد : اگر امید در جامعه نباشد از داخل، کشور متلاشی خواهد شد کلید آن دست مدیران است باید از تمام ظرفیت در جهت رصایتمندی مردم استفاده نمایند.

وی افزود :مردم باید از تمام امکانات استفاده کنند و مدیران حرکت فضاینده ای باید برای کشور انجام دهند.

هاشمیان کار برای مردم را لازمه اجرایی شدن پدافند غیرعامل در جامعه دانست و گفت :به فرموده مقام معظم رهبری باید از درون کشور خود را حفظ کنیم چراکه دشمن نمی تواند از بیرون ما را متلاشی کند، ایجاد روحیه نشاط ، کارو تلاش کردن و توجه به مشکلات مردم بزرگترین چیزی است که می تواند ما را از خطرات حفظ نماید.

وی عنوان داشت :باید همه ظرفیتهای شهرستان را ببینیم و مدیران از این ظرفیتها استفاده کنند انگیزه های سیاسی را قاطی موضوعات کاری نکنیم چراکه لازمه موفق شدن این است که سیاسی کار نکنیم.

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت :همه کمک کنیم در نشست ها ایرادات را رفع کنیم تا جامعه ای پویا داشته باشیم و مردم هم با مدیران همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد :در بحث شهرداری بالای ۸۰ درصد مردم احساس رضایتمتدی دارند، مردم همیشه پای انقلاب و مدیران ایستادند و توقع دارند که ما برایشان کاری  انجام دهیم.

هاشمیان خاطرنشان کرد :مردم شهر، فرزندان ما هستند اگر اشتباهاتی هست باید از مسیر درست وارد شد ایجاد همدلی بودن یعنی پدافند غیرعامل ،با سیاست و حزب گرایی کاری پیش نمی رود.

وی بیان داشت :استضعاف فقط در امور مالی نیست بلکه شامل مدیریت هم می شود باید به دنبال شایسته ها باشیم.

رئیس شورای شهر گفت :اگر مدیری شایسته است صرف اینکه حزب مخالف است بگذارید برای مردم کار کند و سودش به مردم برسد اگر غیر این باشد در مقابل خدا و شهدا و امام باید پاسخگوباشیم .

وی افزود :همه باید همکاری کنیم تا شهری آباد و سازنده در کشور داشته باشیم ما می توانیم رشد کنیم چراکه مردم این شهر همت والایی دارند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان