آغاز بکار کمپین ۶۰۳۰ از ورودی های شهر رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 158164
آغاز بکار کمپین ۶۰۳۰ از ورودی های شهر رفسنجان / عکس

کمپین ۶۰۳۰ به منظور کاهش حوادث در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی سازمان های مرتبط کار خود را در رفسنجان آغاز کرد.

خانه » اجتماعی » آغاز بکار کمپین ۶۰۳۰ از ورودی های شهر رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، کمپین ۶۰۳۰ با شعار ” ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می دهد” و با هدف کاهش حوادث در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی پلیس راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر، بخشداری ، شهرداری و رسانه ها از امروز با ایجاد کمپی در ورودی شهر رفسنجان از سمت کرمان فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه ی این مراسم در جمع خبرنگاران بیان داشت: ۶۰ درصد حوادث ترافیکی منجر به جراحت یا فوت در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می دهد و دلیلش هم این است که در این فاصله راننده گمان می کند به مقصد رسیده، اگر خواب آلوده است استراحت نمی کند د احتمالا سرعت خود را هم بالا می برد که زودتر برسد.

وی با بیان اینکه این خیلی بد است که ما در حوادث ترافیکی رتبه اول را داریم اظهار داشت: کمپین ۶۰۳۰ در کل کشور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی واحدهای مرتبط مثل هلال احمر، اداره راه، پلیس راه و… در حال اجراست.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: حوادث ترافیکی بسیار زیاد است و بار عظیمی را بر دوش خانواده ها و سیستم بهداشت و درمان وارد می کند.

عکس از میلاد اسداللهی

برچسب ها:
6030 شهر رفسنجان کمپین 6030
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان