با حضور خانواده های معظم شهدا؛

جلسه هماهنگی سومین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 158152
جلسه هماهنگی سومین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار شد / عکس

جلسه هماهنگی سومین یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان رفسنجان که از ۲۷ الی ۲۹ دیماه در حسینیه بیت العباس رفسنجان برپا می شود، برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » جلسه هماهنگی سومین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، به همت هیات میثاق با شهدا یادواره ۲۷ شهید مفقودالاثر دفاع مقدس و شهید جاوید الاثر مدافع حرم حاج حسین بادپا برای سومین بار متوالی در رفسنجان برگزار می گردد.

روز پنجشنبه ۱۹ دیماه جلسه هماهنگی این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدای مفقود الاثر و امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ، رئیس بنیاد شهید و امور و ایثارگران و جمعی از دیگر مسئولین در هتل جهانگردی رفسنجان برگزار شد.

سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان در این جلسه با ذکر خاطراتی از شهدای مفقود الاثر بیان داشت: خانواده های شهدای مفقودالاثر علاوه بر سختی شهادت فرزندشان هر لحظه نگاهشان به در خانه است و منتظر هستند که خبری از شهیدشان برسد و هر لحظه بیشتر نزد خداوند قرب پیدا می کنند.

وی افزود: شهید مفقودالاثر نعمتی است که خداوند به خانواده های آنان عطا کرده است تا هر لحظه بر اجر مادران و همسران این شهدا بیافزاید .

شاهرخی گفت: امروز هرچه داریم  و در هر سمت و مقامی هستیم از خون شهداست شهدایی که وقتی آمارشان را میان مسئولیت های کشور توزیع می کنیم برای هر صندلی یک مدیر ۷۲ شهید داده ایم به عدد شهدای کربلا ، مسئولان فردای قیامت باید پاسخگوی این شهدا و گریه های شبانه روزی مادران ، پدران و همسران انان که چندین سال چشم به راه شهیدشان هستند، باشند.

رضا باقری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رفسنجان نیز در جمع شهدای مفقودالاثر شهرستان بیان داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند امروز امنیت و حلاوت ما در جامعه مدیون فرزندان شما عزیزان است .

وی افزود: هرکارای برای شهدا انجام داده ایم باز هم کم است ما همه مدیون خانواده های شهدا هستیم و اگر خدایی ناکرده کوتاهی در ادارات دولتی دیده می شود به حساب افراد بگذارید نه به حساب نظام ،ما دوست داریم خدمتگذار شما باشیم و حتی المقدور خود بنده سعی کردم اگر خانواده ی شهید مراجعه می کند به فرمانداری در خدمت آنان باشیم.

به گفته ی حسنی مسئول هیات میثاق با شهدا سومین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان با همکاری مس سرچشمه، شهرداری و سپاه از ۲۷ دیماه طی سه روز متوالی  با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی محمدی سخنران مسجد مقدس جمکران در محل حسینیه بیت العباس رفسنجان برگزار می شود و این مراسم به روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ختم می گردد.

 

 

برچسب ها:
شهدای مفقودالاثر هیات میثاق با شهدا رفسنجان یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان