با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت؛

دانشگاه ولی عصر رفسنجان میزبان اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه هشت کشور / عکس

  • شناسه خبر: 158041
دانشگاه ولی عصر رفسنجان میزبان اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه هشت کشور / عکس

 اولین نشست روسای دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی و پارکهای علم و فناوری منطقه هشت کشور صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در سالن همایش های شهید هنری این دانشگاه برگزار شد.

خانه » علم و فن آوری » دانشگاه ولی عصر رفسنجان میزبان اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه هشت کشور / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز اولین نشست روسای دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی و پارکهای علم و فناوری منطقه هشت کشور با حضور دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن همایش های شهید هنری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

محمد علی دهقان رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان در این نشست ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت :با توجه به همکاری و استعدادهایی که در دانشگاه های منطقه هشت کشور وجود دارد ضرورت ایجاب می کند که ارتباط قوی تری بین دانشگاه های این منطقه وجود داشته باشد .

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر بین دانشگاه ها باید ادامه یابد تصریح کرد : اهمیت این نشست که با حضور قائم مقام وزارت ،علوم و تحقیقات و فناوری کشور برگزار شده است حکایت از آن دارد که میتوانیم فعالیتهای خوبی در بحث های علمی ،پژوهشی و اقتصادی داشته باشیم و از تجربه های همدیگر استفاده کنیم .

 

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر رفسنجان قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منطقه هشت کشور نشست روسای دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی و پارکهای علم و فناوری منطقه هشت کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان