حضور دوچرخه سوار ایرانگرد و حامل پرچم شهدا در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 157911
حضور دوچرخه سوار ایرانگرد و حامل پرچم شهدا در رفسنجان + عکس

روح الله نصیری نیا دو چرخه سوار ایرانگرد و حامل پرچم شهدا با هدف ارج نهادن به آرمان های امام و رهبری و حفظ یاد و خاطره شهدا و رساندن پیام صلح و دوستی وارد رفسنجان شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » حضور دوچرخه سوار ایرانگرد و حامل پرچم شهدا در رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ روح الله نصیری نیا دو چرخه سوار ایرانگردی که با هدف ارج نهادن به آرمان های امام و رهبری و حفظ یاد و خاطره شهدا و رساندن پیام صلح و دوستی وارد رفسنجان شده بود روز گذشته در جمع اعضای کمیته قرآن شهرستان رفسنجان اظهارداشت :سفری که آغاز نمودم سفری فرهنگی ورزشی با دوچرخه است که با سه پیام صلح ،دوستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به نمایندگی از خانواده بزرگ شهدای ایران و مردم شهریار و شورای اداری ،فرماندار و سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگان ها که هر کدام پیام مکتوبی دادند می باشد .

وی بیان داشت :این سفر با پیام تجلیل ایثارگریهای شهدا در دوران ۸ سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان و ایثارگران آغاز شد تا یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شود .

نصیری نیا افزود : در سفر خود به استانها مشکل آب را نیز مدنظر قرار دادم که یکی از مشکلات اصلی استانها بود ،آب ،برق و گاز سه نعمت خدادای هستند باید در مصرف آن صرفه جویی کنیم و مردم و مسئولین هم در این راستا جامعه عمل بپوشانند .

وی از پیام آخر به نام پیام منتظران ظهور یاد کرد و بیان داشت :این پرچم به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) و تعجیل در ظهورش هم هست  امیدواریم زودتر سلطه کفر از زمین برداشته شود .

نصیری نیا عنوان داشت : افتخاری نصیب بنده شد که پرچم دار شهدا باشم پرچم شهدا پرچمی است که از هر دیار یک شهیدی انتخاب شده استان کرمان هم به نمایندگی از سرداران شهید، شهید الله دادی را داریم که از شهر پاریز هستند عکسشان بر روی این پرچم نهادینه شده است .

وی ادامه داد :امیدواریم بتوانیم با این پرچم رسالت شهدا را به مریدان امام حسین (ع) برسانیم .

نصیری نیا با بیان خاطره ای از پرچم خود پرداخت و گفت :خدمت استاندار زنجان رفته بودم و پیش سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان بودم با هماهنگی قبلی من را پیش این سردار بردند وقتی به دم در رسیدم بسیاری از افراد آنجا می گفتند سه روز است که اینجا می آییم ولی نمی توانیم استاندار را ببینیم شما دوچرخه سوار زود از راه آمدید به این زودی می خواهید استاندار را ببینید ؟کمتر از ۸ دقیقه ۵ تا ۶ نفر  جلوی درب آمدند یکی از آنها به من گفت : پهلوان چطورید ؟من با یکی ازآنها شوخ طبعی  کردم که یکی گفت ایشون استاندار زنجان هستند  من بلافاصله معذرت خواهی کردم ولی استاندار گفت که من به خاطر زائر امام حسین (ع) و به احترام شهدایی امده ام که شما حامل پرچمش هستید  در آن لحظه واقعا ارزش خود را فهمیدم و این حرکت من را دگرگون کرد و اصلا فکر نمی کردم زائر امام حسین (ع) اینقدر ارزش داشته باشد و مراسمی به خاطر پرچم برای من گرفتند برایم به خاطره ای خوش تبدیل شد .

در آن مراسم فرزند  و همسر شهید آمده بودند و میزگردی بود تمامی مدیران کل و معاونین آمده بودند همه مسئولین به احترام پرچم قیام کردند  فرزند شهید عکس العملی از خود نشان دادند این بود که بلند شد و گفت بابایی آمده است و به سوی پرچم دوید و حین بلند شدن و دویدن به سوی پرچم به زمین خورد و ایشون عکس باباشو بوسید .خوشحالم که چنین سفر فرهنگی ورزشی باعث ایجاد فضای معنوی در شهرها شده است و به عنوان یک خاطره خوب در شهرها یاد می شود .

لازم به ذکر است روح الله نصیری نیا در سفرش به رفسنجان با معاون سیاسی فرمانداری ، شهردار و سرپرست اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز دیدار داشته است.

 

برچسب ها:
حامل پرچم شهدا دوچرخه سوار ایرانگرد روح الله نصیری نیا روح الله نصیری نیا در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان