امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

هر روز شاهد افزایش قیمت ارزاق اساسی جامعه هستیم / عدم عمل به وعده ها ناکارآمدی می آورد

  • شناسه خبر: 157877
هر روز شاهد افزایش قیمت ارزاق اساسی جامعه هستیم / عدم عمل به وعده ها ناکارآمدی می آورد

امام جمعه رفسنجان گفت: مردم فساد را می بینند عدم عمل به وعده ها را می بینند اینها ناکارآمدی است، مردم دارند له می شوند هر روز شاهد افزایش قیمت ارزاق اساسی جامعه هستیم، آه دل بچه ها و خانواده های محروم دامان شما را خواهد گرفت، این حرف مردم است.

خانه » اقتصادی » هر روز شاهد افزایش قیمت ارزاق اساسی جامعه هستیم / عدم عمل به وعده ها ناکارآمدی می آورد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از بازاریان و اصناف که انصاف دارند و رعایت حال مردم را دارند قدردانی می کنم، برکت در رعایت انصاف است.

وی افزود: مجموعه هایی که ارزاق مردم در اختیارشان است انصاف را رعایت کنند فکر نکنید سرمایه تان زیاد می شود ، انچه از شما می ماند رعایت حال مردم است.

رمضانی پور با گرامیداشت ۱۴ دیماه روز جهاد کشاورزی بیان داشت: مهمترین اقدامی که اقتصاد مقاومتی را در کشور جاری می سازد کشاورزی است شایسته است که مردم و مسئولان از این بخش حمایت لازم را داشته باشند کشاورزان را در تمام مراحل کشت، برداشت و خرید محصول حمایت کنند تا کشاورز رغبت انجام فعالیت داشته باشد و به خوداکتفایی برسیم.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای توطئه استعماری رضاشاه در تیرماه سال ۱۳۱۴ و ماجرای کشف و حذف حجاب اظهار داشت: قیمت حجاب در کشور ما به ارزش شهادت ۵ هزار نفر در توطئه ی رضاشاه و ۲۲۰ هزار شهید انقلاب است، حجاب سنگر و اسلحه برای بانوان است.

رمضانی پور در ادامه با گرامیداشت هفته کتابخوانی نمازگزاران را به حضور در نمایشگاه کتاب مس در محل حسینیه ثارالله رفسنجان دعوت نمود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به انتصاب حجت الاسلام آملی لاریجانی به سمت مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت:این مجمع نقشی بی بدیل در اداره و استحکام نظام دارد و این انتخاب یکی از مطالبات به حق رهبر فرزانه انقلاب بود ، حجت الاسلام لاریجانی به مدت نه سال دستگاه قضا را اداره نمودند و کارامدی این مجموعه مورد رضایت رهبری بوده است.

وی به دیدار فرماندهان تشکلات فلسطین با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار تاکید کردند که اسرائیل ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید و فرمودند ما تحت هر شرایطی از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد.

رمضانی پور تصریح کرد: مقاومت امروز در منطقه حرف اول را می زند و اسرائیل نمی تواند در مقابل آن بایستد.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم دولت و مجلسی را می خواهند که به فکر آنان باشند در این چند ماه اخیر حرکتی از مجلس و دولت ندیدم، رئیس جمهور محترم در بیانات اخیر عنوان کردند جامعه به سمت تعادل قیمت ها می رود، وقتی قیمت ها چند برابر شد آیا حقوق و درآمد مردم نیز چند برابر شد که بخواهد به تعادل برسد، وزرای شما کم کاری می کنند و به فکر مردم نیستند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: از رئیس جمهور محترم می خواهم یک ماه را با حقوق متوسط جامعه زندگی کنند تا درد مردم را بفهمید.

وی تصریح کرد: مردم فساد را می بینند عدم عمل به وعده ها را می بینند اینها ناکارآمدی است، مردم دارند له می شوند هر روز شاهد افزایش قیمت ارزاق اساسی جامعه هستیم، آه دل بچه ها و خانواده های محروم دامان شما را خواهد گرفت، این حرف مردم است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: دشمن به شدت پروژه نفوذ را دنبال می کند ، مردم و مسئولان مراقب باشند، دشمنان داخلی و حارجی از هر تجمعی سوء استفاده می کنند.

وی افزود: دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید بیان شود تا برای مردم یادآوری بشود که انقلاب برای آنان چه کرد و نسبت به آینده نظم خوش بین باشیم.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور نماز جمعه رفسنجان وعده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان